ob nasem prihodu, romsko naselje rimš Svet24.si

Amar preživel naročilo umora zaradi "nekih ...

Andrej Grah Whatmough Svet24.si

Grah Whatmough še pred "tekmo" izgubil proti RTVS

Damjan Žugelj Necenzurirano

Janšev direktor, ki je vohljal za Vučića, ...

milan kucan dimitrij rupel sr Reporter.si

Dimitrij Rupel o zadnji knjigi o Kučanu in Udbi: ...

victor sanchez de amo pm Ekipa24.si

Novi trener Olimpije po seksualnem videu na spletu...

Princ William na nedavni tekmi s sinom Georgeom Odkrito.si

Kate bolna doma, William pa …

riera olimpija af Ekipa24.si

Albert Riera se vrača v Slovenijo! A ne kot ...

Slovenija

Poslovne skrivnosti partnerja Erike Žnidaršič: 99.750 evrov nepovratnih sredstev za družinsko podjetje

Deli na:
Poslovne skrivnosti partnerja Erike Žnidaršič: 99.750 evrov nepovratnih sredstev za družinsko podjetje

Ribniško podjetje Košček je v lasti očeta voditeljice Tarče Erike Žnidaršič, njen partner David Srdarev pa je direktor. - Foto: Primož Lavre, Sašo Radej

Ribniško podjetje Košček je na razpisu javne agencije SPIRIT Slovenija prejelo 99.750 evrov za projekt promocije svoje blagovne znamke na Slovaškem. Ko smo pri Reporterju začeli preiskovati, za kakšen projekt je Košček dobil sto tisočakov, se je v zgodbo vpletla Erika Žnidaršič, voditeljica oddaje Tarča na TV Slovenija, sicer pa hčerka lastnika podjetja Borisa Žnidaršiča in partnerica direktorja Koščka Davida Srdareva.

V tiskani izdaji opišemo, kako je Žnidaršičeva najprej na facebooku potožila, da nekdo poskuša diskreditirati njene družinske člane, kasneje pa je še pritiskala na Reporterjevega novinarja Igorja Kršinarja.

Za kakšen projekt je podjetje Košček prejelo skoraj 100 tisoč evrov in zakaj se nam je zadeva zdela dovolj nenavadna, da smo se lotili raziskovanja.

Zakaj je podjetje Košček kot poslovno skrivnost označilo celo imena svojih slovaških partnerjev, medtem ko se hvali s sodelovanjem s slovenskimi podjetji.


Agencija SPIRIT Slovenija se ne le ni izkazala z odzivnostjo, našla je tudi način, da se je izognila direktnim odgovorom na naša vprašanja, kar je spet dodatno zavleklo pridobivanje informacij.

Pišemo o klavrnem nadzoru nad porabo sredstev, ki se delijo na razpisih agencije SPIRIT – ta podjetjem deli denar za spodbujanje poslovanja, nato pa ne preverja, kakšni so dejanski učinki projektov, za katere nameni davkoplačevalska sredstva

Zakaj primer podjetja Košček, pravzaprav celoten razpis, na katerem je prejelo denar, kar kliče po ponovnem posredovanju računskega sodišča in reviziji upravičenosti dodelitve nepovratnih sredstev.

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24