Leon in Formentor se s pomočjo drugačnega sprednjega dela vizualno odmikata od Seata. Njuno oblikovno spremembo je pred časom napovedal prihajajoči športni terenec Terramar, Cuprini modeli z motorji na notranje zgorevanje pa si bodo s tem med seboj že na prvi pogled bistveno bolj podobni. Ključni novosti sta širša maska hladilnika in trikotni žarometi LED. Za večjo prepoznavnost na cesti bo poskrbel osvetljen zadnji logotip Cupra.
Poudarek na trajnosti
V notranjosti se Leon in Formentor vse bolj nagibata k rabi trajnostnih materialov. Oblazinjenje na opcijskih športnih sedežih je izdelano iz 73 odstotkov veganskega materiala, po drugi strani je usnjena notranjost po besedah Cupre okoljsko ozaveščena. Bolj kot raba trajnostnih materialov je v ospredju prihod novega 12,9-palčnega zaslona na dotik, ki ponuja izboljšano personalizacijo in odzivnost. Tako kot pri Volkswagnu je drsnik pod zaslonom na dotik po novem osvetljen.
Prvi znamkin model se poslavlja
Zanimivo, Cupra ni poskrbela za prenovo modela Ateca, ki je bil znamkin pionir. To najbrž pomeni, da se po osmih letih Ateca poslavlja iz Cuprine družine. Leon in Formentor ostajata ključna modela znamke, ki pod karoserijo ostajata praktično nespremenjena. Pri Cupri so Formentorju in karavanski različici Leona namenili bencinski dvolitrski prisilno polnjeni štirivaljnik z 228-kilovati in štirikolesnim pogonom. Gre za enak motor kot pri Audiju S3 in Volkswagnu Golf R, a so pri Cupri zadnji diferencial Haldex zamenjali z razdelilnikom navora, k ga sestavljata dve sklopki za razporejanje navora med zadnjimi kolesi.
Pogonsko paleto sestavljata še dva priključna hibrida s sistemsko močjo 150 ali 200 kilovatov in električnim dosegom več kot 100 kilometrov. Na voljo bosta tudi blago-hibridni 1,5-litrski bencinski štirivaljnik in dvolitrski bencinar s 150 kilovati in štirikolesnim pogonom.
Avtomobilizem.com (Vir in foto: Cupra.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen