Podjetja 10.5.2024 11:27

Na letošnjem Diggitu največ nagrad Agenciji 101

Ljubljana, 10. maja - Na letošnjem dogodku o digitalnih trendih Diggit, ki je v četrtek potekal v Ljubljani, so podelili 16 zlatih in šest velikih nagrad diggit. Največ nagrad, tri velike in šest zlatih, je prejela Agencija 101. Velike nagrade so prejele še agencije Luna TBWA, Shift in Bid Bid.

Ljubljana. Slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT. Foto: Aljoša Rehar/STA

Ljubljana.
Slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT.
Foto: Aljoša Rehar/STA

Agencija 101 je veliko nagrado prejela v kategoriji digitalnih inovacij za akcijo Jedilnik.ai za naročnika Spar Slovenija. Agencija je prejela tudi veliki nagradi za digitalni oglas AI.VAR za naročnika Podravka ter za digitalno kampanjo Burekuna za naročnika Burek Olimpija, je razvidno iz sporočila organizatorjev iz Marketing magazina.

Agencija 101 je prejela še zlate nagrade diggit v kategorijah fizična trgovina, blago široke potrošnje, posebna raba podatkov, ravnovesje znamčenja in učinkovitosti, šport in prosti čas ter umetna inteligenca.

Veliko nagrado v kategoriji digitalna strategija je prejela agencija Shift, in sicer za projekt Zaživi po svoje z re:dojem, ki jo je pripravila za naročnika A1 Slovenija.

Agencija Luna TBWA je dobila veliko nagrado v kategoriji strani in profili na družbenih medijih za projekt Maš to! za naročnika Zavarovalnico Sava.

V kategoriji digitalna učinkovitost pa je veliko nagrado dobila agencija Bid Bid, in sicer za promocijo digitalnega kataloga podjetja Lidl Slovenija.

Med prejemniki zlatih nagrad so bile še agencije Formitas, AV studio, Futura DDB, DROM in podjetje Petrol.

Žirija je podelila tudi priznanje za predstavitveni video Beyond Space Arhitekturnega biroja GAO, ki ga je režiral Nejc Gazvoda. Nagrado za digitalno osebnost leta je letos prejela Živa Deu iz Atlantic Grupe, nagrado za najboljši oglas pripravljen s katerim od orodij umetne inteligence pa sta prejela Vito Sedej in Matic Strgar.

Ravno umetna inteligenca je bila med pojmi, ki se jih je na tokratnem dogodku Diggit najpogosteje slišalo, so poudarili organizatorji. "Umetna inteligenca namreč vpliva na prav vsako področje naših življenj, pri čemer so predavatelji povedali, da nanjo ne smemo gledati kot na 'sovražnico', zaradi katere bomo ob službo, ampak kot na orodje, ki nam lahko olajša naša življenja," so zapisali v sporočilu po dogodku.