Brezplačni bilten s področja prevozov v vašem e-poštnem nabiralniku.
Časnik Finance bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena Prevozi. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena. S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Električni pogon prinaša veliko izzivov, velike investicije, velike spremembe navad, od voznega reda prevoznikov, časa in lokacije polnjenja do sprememb v logističnih procesih. Te spremembe še niso vidne, bodo pa najbrž kmalu.
Sprejeti predlog uvaja milejše zahteve, kot so jih predlagali pri Evropskem komiteju za okolje, javno zdravstvo in varno prehrano, proizvajalci so zadržani.
»Elektromobilnost v transportu je priložnost, ne ovira za Evropo, saj lahko spodbudi lokalno proizvodnjo. Ne bo pa lahko, še zlasti ne za mednarodni transport,« je prepričan inovator Andrej Pečjak.
Roger Alm, predsednik družbe Volvo Trucks, je zavezan prihodnosti pogonov z ničelnimi izpusti. Razkril nam je, ali bo prihodnost prevozov le električna, katere so največje ovire elektrifikacije, kakšen je trenutno posel, kako vidi konkurenco iz Kitajske in težavo pomanjkanja voznikov.
Poslušanje članka je na voljo naročnikom paketa Finance Poslovni.
Minibus bo zasnovan na enaki platformi kot dostavnik master, koliko potnikov bo lahko sprejel, pa pri Renaultu še niso razkrili. Novi načrt hkrati pomeni, da Renault ne bo razvijal koncepta avtonomne vožnje tretje generacije.
Foto: olivier MARTIN GAMBIER
V nadaljevanju:
Francoski avtomobilski proizvajalec Renault, ki je sicer velik zagovornik elektrifikacije prometa, je danes objavil načrte za uporabo asistenčnih sistemov ter tehnologij za avtonomno vožnjo...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Renault rafale je ime dobil po letalu znamke Renault-Coudron, ki je pred 90 leti dosegalo hitrostne rekorde. Bo tudi štirikolesnik pustil trajen vtis v zgodovini?
Renault s konceptom twingo legend obuja twinga, ki je bil tako rekoč odpisan. Podoben je originalu iz leta 1993, seveda bo popolnoma električen in za današnje čase dostopen, stal bo manj kot 20 tisoč evrov.
Luca de Meo med drugim predlaga spodbude pri prodaji majhnih evropskih avtomobilov, revolucionarno dostavo v zadnjem delu poti, razvoj polnilne infrastrukture in tehnologije V2G ter povečanje konkurenčnosti Evrope na področju polprevodnikov.
Renault je model EZ-flex predstavil že leta 2019 kot koncept. Zdaj pa majhnega električnega dostavnika v več velikostih obujata skupina Renault in skupina Volvo s pomočjo francoskega logističnega podjetja CMA CGM.
Generalni direktor organizacije ACEA meni, da je prepoved prodaje avtomobilov s pogonom na nafto in bencin do leta 2035 še vedno mogoča, čeprav prinaša številne izzive.