» Povezane novice

Posodobljeni citroën C3 stavi na barvitost
Žurnal24

Posodobljeni citroën C3 stavi na barvitost

17d Citroën C3 zdajšnje generacije je ljubljenec slovenskih kupcev, še posebej ženskega spola. Po prodaji fizičnim kupcem se količinsko uvršča kar na drugo mesto in z dvomestnim tržnim deležem zaostaja le za nedosegljivim renault cliom. Z njim je Citroënu uspelo tudi nekoliko pomladiti povprečno starost kupcev, kar je še eden od ... Žurnal24

Kupcev motor ne zanima, pomembna pa je oprema
Siol.net

Kupcev motor ne zanima, pomembna pa je oprema

18d C3 je bil za znamko Citroën prelomni model. V družino je pripeljal mlajše kupce, uspešno je združil novo oblikovno smer in z raznolikimi opcijami poskrbel za več barvitosti na naših cestah. Nagrada je seveda prišla v obliki prodajnih številk, C3 je postal najbolje prodajani model znamke in po cliu drugi ... Siol.net

Citroën C3 - Domača premiera
Volan.si

Citroën C3 - Domača premiera

18d C3 je postal najbolje prodajan model znamke in v štirih letih ste pri nas kupili 3.850 vozil, povprečno torej 85 na mesec. S tem v svojem segmentu drži skoraj enajstodstotni tržni delež in je tudi drugi najbolje prodajan model segmenta. Ker se vse znamke trudijo pomladiti svoje kupce in povprečno ... Volan.si

» Iskanje

» Oglasi