» Povezane novice

Sodelavcem poskušamo čim bolj prisluhniti
Gorenjski Glas

Sodelavcem poskušamo čim bolj prisluhniti

206d Besedilo: OGLASNO SPOROČILO / HOFER Kategorija: Gorenjska / četrtek, 7. november 2019 / 09:41 Vsak zaposleni je del mozaika podjetja, zato je za končno sliko pomembno zadovoljstvo prav vsakega od njih. Pogovor gradi zaupanje, zaupanje gradi odnos. Včasih je dovolj že prijazna beseda ali usmeritev. A pred tem je treba ... Gorenjski Glas

Sodelavcem poskušamo čim bolj prisluhniti
Svet24

Sodelavcem poskušamo čim bolj prisluhniti

206d Vsak zaposleni je del mozaika podjetja, zato je za končno sliko pomembno zadovoljstvo prav vsakega od njih. Pogovor gradi zaupanje, zaupanje gradi odnos. Včasih je dovolj že prijazna beseda ali usmeritev. A pred tem je treba poskrbeti za temelje zadovoljstva, kot so nadpovprečno plačilo v trgovinski panogi, prilagodljivi zaposlitveni modeli ... Svet24

Podjetje so ljudje, zato jim prisluhnimo.
Delo

Podjetje so ljudje, zato jim prisluhnimo.

207d Zaposleni so srce podjetja, zato je s sodelavci podobno kot z družinskimi člani. Pogovor gradi zaupanje, zaupanje gradi odnos. Včasih je dovolj že prijazna beseda ali usmeritev. A pred tem je treba poskrbeti za temelje zadovoljstva, kot so možnost izobraževanj, daljšega dopusta (t. i. Sabbatical) in takojšnja zaposlitev za nedoločen ... Delo

» Iskanje

» Oglasi