» Povezane novice

Znanstveniki razkrili, zakaj se nam žalosten pogled kužkov zdi tako ljubek
Ženska.si

Znanstveniki razkrili, zakaj se nam žalosten pogled kužkov zdi tako ljubek

126d Le kdo bi se lahko uprl žalostnemu pogledu kužka?Sodeč po raziskavah je očesni stik med živaljo in človekom ključen. Še posebno pa naj bi bile ključne obrvi kužkov, ki se najhajajo na notranji strani, pod kožo. Že leta 2013 so tako znanstveniki ugotovili, da kužki, ki svoje notranje obrvi pogosteje ... Ženska.si

Zakaj vas znajo psi pogledati tako, da se povsem raznežite #video
Siol.net

Zakaj vas znajo psi pogledati tako, da se povsem raznežite #video

126d Pasji lastniki dobro veste, kaj pomeni izraz "puppy eyes" oziroma kužkov pogled - to so tiste velike in žalostne oči, s katerimi vas vaš ljubljenček povsem razneži in doseže, da ga ljubkujete ali pa mu privoščite priboljšek. V ponedeljek je publikacija Proceedings of the National Academy of Sciences objavila izsledke ... Siol.net

Psi so razvili posebno mišico, ki jim omogoča tisti žalosten pogled
RTV Slovenija

Psi so razvili posebno mišico, ki jim omogoča tisti žalosten pogled

126d Saj veste, kako lepo vas kuža pogleda, da se vam kar srce topi, kajne? Za vse to smo "krivi" ljudje, saj so psi skozi tisočletja razvili dodatno mišico okoli oči, ki jim omogoča izražanje čustev, podobnih človeškim. Britanski in ameriški strokovnjaki so želeli priti do dna skrivnosti, kako psi naredijo ... RTV Slovenija

Evolucija poskrbela za pasji pogled, ki topi srca ljudi
Delo

Evolucija poskrbela za pasji pogled, ki topi srca ljudi

126d Pri psih so se okoli oči razvile nove mišice, da lažje komunicirajo z ljudmi. Raziskovalci so primerjali mišično anatomijo in obnašanje psov in volkov in kot kaže, je evolucija poskrbela za določene spremembe pri naših štirinožnih spremljevalcih, da z njimi lažje komunicirajo oziroma oni z nami. V prvi takšni analizi ... Delo

» Iskanje

» Oglasi