Zbranih je bilo več kot 950 sadnih gajbic, kar je skupaj skoraj deset ton mešanega sadja.
»Ena kaplja v morju ne more narediti vala, več kapelj pa lahko sproži val in tudi valovanje,« pove Tadej Grm, direktor prodaje pri družbi Rast Tim (e-Branjevka), ki je pri dostavi sadja v letošnji akciji doživel veliko izrazov presenečenja in navdušenja.
»V teh težkih časih, ki pestijo ves svet, je vsako dobronamerno dejanje še toliko bolj plemenito in hvale vredno. Zato se vam iskreno zahvaljujemo za vašo donacijo. Naši sodelavci, ki z zdravljenjem obolelih vsakodnevno bijejo bitko proti COVID-19, so jo z veseljem sprejeli. Hvala za trud, srčnost in dobro voljo. Naj se vam vse dobro storjeno mnogokratno povrne,« nam je v eni od številnih zahvala sporočil Daniel Grabar, direktor splošne bolnišnice Murska Sobota.
Nadgradnja lanskoletne akcije
Letošnja akcija Valovimo vitamine v slovensko zdravstvo je potekala ves mesec december in je nadgradnja lanskoletne akcije, ko smo s sadnim presenečenjem v prvem koronskem letu obdarovali splošno bolnišnico Novo mesto. Večina bolnišnic je zaboje s sadjem že prejela, preostali jih bodo še prihodnji teden.
Pozitiven odziv med gospodarstveniki
Na poziv k sodelovanju e-Branjevke in Izvoznikov.si – najboljše iz Slovenije se je letos odzvalo kar 40 podjetij, med njimi so Kolektor Etra, Domel, Numip, Jungheinrich, AMZS, Loterija Slovenija, Rast Tim, Comtrade, Slovenske železnice, PRVA pokojninska družba, DB Schenker, KOTO, Bosch, HTZ I.P., Podium, Varis Lendava, PwC Slovenija, Špica International, Mikro+Polo, Salesqueze, Belimed, Prangl, GKN Driveline, Alples, Atlantic Grupa, Tuli, Lotrič, O.K. Consulting, Jamnik, O28, Mužar, FIS Quantum Consultant, Tutor Team, Inštitut MOST, MDM, Lapis, Evrosad, Rastoder, Trimo, Bimed.
»Nikakor nisem pričakoval, da se bo naši pobudi pridružilo tolikšno število podjetji. Nekaj je podjetij, s katerimi sodelujemo, ker jim dostavljamo sadje v podjetje za zaposlene. Večina podpornikov projekta pa se je pridružila temu, ker verjamejo, da medicinsko osebje vitamine še kako potrebuje glede na tempo dela,« je povedal Grm.
S sodelovanjem v dobrodelni akciji Valovimo vitamine v slovensko zdravstvo so ta podjetja vsaj malo polepšala praznični čas posameznicam in posameznikom, ki se vsak dan srečujejo z resnimi zdravstvenimi stanji in pomagajo ljudem v težkih razmerah.
Zakaj so se odločili za sodelovanje
»S sodelovanjem smo želeli izkazati zahvalo in spoštovanje vsem zdravstvenim delavcem, ki v teh časih skrbijo za bolnike,« so zapisali v podjetju Jungheinrich, kjer se tako kot v preostalih sodelujočih podjetjih zavedajo, kako odgovorno in hkrati naporno je delo zdravstvenih delavcev v teh mesecih. »Svojim zaposlenim že nekaj let ponujamo dnevno sveže sadje, ki nam ga dostavlja ekipa e-Branjevke, in tako skrbimo tudi za njihovo dobro počutje in to izkušnjo smo želeli nameniti tudi zdravstvenim delavcem slovenskih bolnišnic,« so še dodali.
»Zavedamo se, kako pomembni so zaposleni v zdravstvu – ne le med pandemijo, ampak tudi sicer, zato smo se z veseljem odzvali,« so na kratko povzeli misli večine sodelujočih v družbi KOTO. Nekatera podjetja so se za ta korak odločila tudi namesto stroška decembrskega obdarovanja poslovnih partnerjev.
V znak solidarnosti in brezmejne podpore nesebičnemu in požrtvovalnemu delu, ki ga opravljajo številni zdravniki, medicinske sestre in tehniki ter drugo zdravstveno osebje na covidnih oddelkih slovenskih bolnišnic, so se akciji pridružile tudi Slovenske železnice. Zdravstvenim delavcem sporočajo: »V naših očeh ste junaki in tudi tako vam lahko zakličemo iskrena hvala za vaš trud, neizmerno energijo in požrtvovalnost, ki jo kažete pri svojem delu!«
e-Branjevka povečuje zmogljivosti
Podjetja se danes še bolj kot v preteklosti zavedajo, da je stroj precej preprosto kupiti in zmontirati v proizvodnjo. Malo bolj zahtevno pa je najti zaposlenega, ki bo z veseljem prišel v službo in obvladal delo s strojem. Zato je treba delati z zaposlenimi dolgoročno, jim ponuditi kakšno dodatno ugodnost, kar sadje na delovnem mestu gotovo je. Tudi to je razlog, da e-Branjevka kljub negotovim časom pridobiva vedno večjo veljavo.
»Zanimivo je, da se na nas obračajo tudi javna podjetja, kar je bilo pred petimi leti prej izjema kot pravilo. Temu ustrezno smo povečali ekipo, posodobili skladišče ter še dodali dostavne poti,« pojasni Grm.