Novice

BMW spreminja tovarno v Münchnu, iz nje kmalu samo še električni modeli

BMW namenja 650 milijonov evrov v prekonstruiranje njihove ključne tovarne. V Münchnu bodo po končani prenovi, od leta 2027 dalje, proizvajali izključno električno gnane modele ter s tem storili velik korak naprej v smer polne elektrifikacije evropske modelne palete.

BMW bo do konca leta 2026 prestavil proizvodnjo motorjev na notranje zgorevanje iz obrata v Münchnu v Veliko Britanijo in Avstrijo. Del napovedanih sprememb bo doletel še štiri zgradbe, izdelali bodo novo proizvodno linijo in prenovili karoserijsko delavnico. 1.200 zaposlenih bodo poslali na prekvalificiranje oziroma preselili na druge proizvodne lokacije.

BMW še eden redkih, ki ni postavil letnice

Čeprav bodo v Münchnu od leta 2027 proizvajali samo še električne modele, se BMW ni odrekel tistim z motorji na notranjeBMW Neue Klasse production Munic zgorevanje. Kot eden redkih avtomobilskih proizvajalcev ni postavil roka, kdaj bodo pričeli s proizvodnjo izključno električnih modelov. S tem se upirajo Evropski uniji in, kot se trenutno zdi, bodo vztrajali vse do leta 2035.

V letu 2023 so imela električna vozila 15-odstotni tržni delež znotraj znamke, a naj bi se ta delež do leta 2026 dvignil za tretjino. Ključ za prihodnost predstavlja koncept Vision Neue Klasse, ki so ga premierno predstavili lansko leto na avtosalonu v Münchnu. Slednji bo osnova za električno limuzino v velikost današnje serije 3 in srednjevelikega športnega terenca.

Prehiteli jih bodo v madžarski tovarni

ba260b2d2a9dc1b91c3f-bmw-tovarnaPrvi primerki, ki bodo sloneli na arhitekturi Neue Klasse, pa ne bodo zapeljali na ceste iz tovarne v Münchnu. Proizvodnjo bodo zagnali v povsem novi tovarni v madžarskem Debrecenu, od koder bodo leta 2025 prišle prve enote. Šele leta 2026 bodo modele, zasnovane na platformi Neue Klasse, začeli izdelovati tudi v Münchnu, a bo takrat tam obenem še potekala proizvodnja modelov z motorji na notranje zgorevanje. Leta 2026 bo preobrazba tovarne predvidoma končana, takrat pa bo tam stekla proizvodnja izključno električnih modelov.

BMW je tovarno v Münchnu postavil leta 1922. Ena izmed legendarnih tovarn v Nemčiji bo tako v prihodnjih letih deležna največje spremembe v zgodovini. Bavarci trenutno tam sestavljajo različne klasične pogonske modele, priključne hibride, pa tudi polno električne modele (i4).

Z Neue Klasse želijo prehiteti Teslo

Kako zelo pomembna je arhitektura Neue Klasse za BMW, pove podatek, da bodo modele na njeni osnovi ob koncu leta 2026 pričeli izdelovati tudi v kitajski tovarni Shenyang in leta 2027 v mehiški tovarni San Luis Potosi. Zaradi napredne arhitekture, umetne pameti, dosega in prilagodljivosti želi BMW z Neue Klasse spremeniti razvojni potek električnih modelov, ustvariti razkorak v primerjavi s tekmeci in pokazati Tesli, kdo je razvojna sila v svetu električnih vozil.

Avtomobilizem.com (Vir: Europe Autonews. Foto: BMW.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Turški Togg pokazal nov model in napovedal širitev v Nemčijo
Predčasno razkrita Lancia Ypsilon