Slovenija

V zimski sezoni z ljubljanskega letališča šest prevoznikov s pogostejšimi leti

Ljubjana, 19. 09. 2022 11.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

V primerjavi s poletno sezono bodo potniki, vsaj tako kažejo trenutne napovedi, z ljubljanskega letališča na šest destinacij lahko leteli pogosteje. Gre za polete v Amsterdam, Beograd, Dubaj, Istanbul, Podgorico in Zürich.

Mrežo letov ljubljanskega letališča bodo v zimskem voznem redu obogatili pogostejši leti na nekatere destinacije, kažejo trenutne napovedi prevoznikov. Nizkocenovni prevoznik flydubai bo 22. decembra prešel na dnevno letenje v Dubaj (zdaj ponuja pet tedenskih letov), kamor lete izvaja pod skupno oznako z družbo Emirates. Potnikom bo tako ponudil večjo izbiro letov za potovanja v Združene arabske emirate in nadaljevanje poti prek vozlišča na vse konce sveta, so sporočili s Fraporta Slovenija.

Brniško letališče
Brniško letališče FOTO: Bobo

Turkish Airlines bo od februarja naprej ponujal 12 tedenskih letov v Istanbul (trenutno ponuja 10 tedenskih letov) in bo takšno frekvenco letov v zimskem voznem redu na ljubljanskem letališču predstavil prvič. Jutranji let bo na voljo vsak dan v tednu, večerni let petkrat tedensko, kar bo izboljšalo neposredno povezljivost in razširilo možnosti povezovalnih letov, še posebej v ZDA in Kanado. 

Pogostejše letenje v zimski sezoni napovedujejo tudi Air Serbia, in sicer dvakrat dnevno v Beograd, Swiss Airlines, devetkrat tedensko v Zürich, Transavia, petkrat tedensko v Amsterdam in Air Montenegro, trikrat tedensko v Podgorico. Na preostalih destinacijah bodo prevozniki v zimskem voznem redu ohranili podobno število tedenskih letov, kot jih zagotavljajo trenutno, in sicer Air France enajstkrat tedensko v Pariz, Air Serbia dvakrat tedensko v Niš, Brussels Airlines bo štirikrat tedensko letel v Bruselj, easyJet do petkrat tedensko v London, Gatwick, LOT Polish Airlines bo osemkrat tedensko letel v Varšavo, Lufthansa dvakrat dnevno v Frankfurt in dnevno v München, Wizz Air pa trikrat tedensko v London, Luton in dvakrat tedensko v Bruselj, Charleroi.

"Po prometno močnih poletnih mesecih se veselimo pozitivnih signalov letalskih prevoznikov za povečanje obsega letenja v zimski sezoni. Z dnevnimi leti flydubaja v Dubaj, 12-tedenskimi leti prevoznika Turkish Airlines v Istanbul prvikrat v zimskem voznem redu in drugimi pridobitvami, bodo imeli naši potniki še več možnosti z direktnimi leti doseči ciljne destinacije ter vozlišča izkoristiti za nadaljevanje potovanj na vse konce sveta," je obete za zimski vozni red komentirala poslovodna direktorica Fraporta Slovenija Babett Stapel.

Ljubljansko letališče je v vrhuncu poletne sezone zabeležilo močno rast potniškega prometa.
Ljubljansko letališče je v vrhuncu poletne sezone zabeležilo močno rast potniškega prometa. FOTO: Shutterstock

S Fraporta Slovenija so še sporočili, da je ljubljansko letališče v vrhuncu poletne sezone zabeležilo močno rast potniškega prometa. V avgustu je čezenj potovalo več kot 122.000 potnikov, 68 odstotkov več kot v avgustu lani. V obdobju od januarja do avgusta letos so oskrbeli skoraj 631.000 potnikov, trikrat več kot v enakem obdobju lani. Pričakujejo, da bodo tudi v septembru našteli okoli 120.000 potnikov ob močnem čarterskem prometu, ki je v avgustu predstavljal 23 odstotkov potniškega prometa. V poletnih mesecih je bilo število oskrbljenih potnikov nad pričakovanim, kar bo pripomoglo, da ob koncu letošnjega leta naštejejo več potnikov kot napovedano (880.000 potnikov). Tako bi v letu 2022 zabeležili vsaj podvojen promet v primerjavi z 2021 in se že bolj približali milijonu oskrbljenih potnikov, so še sporočili.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (31)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

simple_mind
20. 09. 2022 11.34
Aha, se mora še bolj direkt uničevat atmosfero z nešteto brezzveznimi jet poleti, potem pa nabijat o kravah in sajenju, a ?
BepaJoseph
19. 09. 2022 17.28
+3
vse samo za potrebe slovenskih turistov... ni pa nobenih linij, s katerimi bi tuji turisti prihajali v Slovenijo in bi bilo od tega kaj koristi za državo...
brezveze13
19. 09. 2022 16.30
-4
krasno mene najbolj zanima dubaj imam nekaj viška, tam se ga baje znebiš
suleol
19. 09. 2022 15.26
+1
cena zg-sk 130€ povratna
suleol
19. 09. 2022 15.26
suleol
19. 09. 2022 15.27
kokicas
19. 09. 2022 15.12
+4
Tudi ostala večja letališča v okolici imajo dobre povezave zato mislim da bi naše letališče moralo pripeljati več nizko cenikov kot je ryanair in povezat portugalsko, irsko, spanijo kakšen let ker večina gleda tudi na denar ne samo na poslovno udobnost. Da vsaj, malo zaživi tale Brnik
nick73
19. 09. 2022 14.49
+8
Nekateri ne ločijo turističnih letov z nizkoprevozniki od poslovnih letov. S strankami je treba biti v kontaktu, Skype ponavadi ni dovolj. Za poslovne obiske sta pomembna jutranji in popoldanski let, da greš na obisk, opraviš posel in se zvečer vrneš. Če je let samo 1x na dan, mora zaposleni prespat na destinaciji in porabi dodaten delovni dan, preden je spet na delovnem mestu. Razne Go-Opti + nizkocenovnik kombinacije izpadejo ob upoštevanju izgubljenih delovnih dni zelo drage. Politiki so na kraje in slabo vodenje Adrije odgovorili z prodajo nemškemu mrhovinarskemu skladu.
cakalnica3
19. 09. 2022 14.02
-2
Ljubitelji Adrie ... Sem kdaj letel z njimi, a ne hrepenim po teh letih. Mnogokrat predragi, povezljivost z drugimi nadaljnjimi leti slaba in draga. Sicer so imeli kakšne akcije, a so bili na žalost generalno gledano ... nekonkurenčni. Tudi če sem se z njimi pogajal za skupino 100 ljudi za njihov direktni let, sem na koncu mnogo ceneje letel iz Benetk in brez težav v ceno vključil še prevoz do Benetk - in mnogo prihranil. Pa še zelo težko je bilo od njih dobiti kakšen odgovor - vse je po "državno uradniško" trajalo dolgo, če je odgovor sploh prišel. Adrie si ne želim nazaj tudi iz razloga, ker smo vedno znova vlagali milijone v to družbo, ki je bila podobno kot zdravstvo, vreča brez dna za politične nastavljence. In četudi bi Adrio obudili od mrtvih, za kar ni nobene realne potrebe, bi se zgodba o vreči brez dna ponovila. Čim manj državnega imamo, tem bolje. Tem bolje za naš davkoplačevalski denar in slabše za politike, ki se gotovo ne bodo nikoli odrekli takšnim "dobičkonosnim" stolčkom.
omega32
19. 09. 2022 14.19
+5
Kaj je drago je zelo relativnega pomena. Poznam ljudi, ki se bodo za 50 eur cenejšo karto vozili na nekaj ur oddaljeno letališče, spet drugim pa čas pomeni veliko več in jim tudi dosti višja razlika ne pomeni kaj dosti. Zato trditi, da je bila Adria predraga zelo posplošeno. Glede potrebe pa mislim, da zadnja 3 leta evidentno kažejo na to, da potreba po prevozniku, ki bo stacioniran na letališču v Ljubljani je. Jaz osebno bi raje videl da Lufthansa parkira svojih 10 letal in začne resno leteti iz LJU, vendar smo lepo videli kakšen interes ima LH v LJU - minimalen. Glede vloženega denarja je nesmiselno govoriti, saj tistih 5 mio EUR izgube, ki jih je Adria pridelala na letnem nivoju (trdim, da ob primernem vodstvu te izgube niti ne bi bilo), sedaj država na račun nepovezanosti izgubi na tedenskem nivoju.
Veles_zaš?itnik
19. 09. 2022 14.30
+2
Z Adrio sem parkrat letel zelo ugodno,..., v Skopje in v Tirano. Meni se zdi, da je trenutno ljubljansko letališče kar nekaj. Sem letel v Pariz in nazaj,..., poletov ne opravlja Air France ampak družba HOP. V Dubai ne lete Emirati pač pa Fly Dubai,...
Tone 12345
19. 09. 2022 16.13
+3
Čakalnica zakaj pa misliš da imajo povsem vse bivše republike svoje leralske prevoznike!!po tvojem gotovo da načrtno tolčejo izgubo!saj rukaj skorij nima veze tistih 10 miljonov eur ki je morala adriji kriti država 'tako je v vseh republikah ampak recimo adrija je po drugi nedokazani strani v rurizmu in poslovnih vodah prinesla državi 100 milj eur!zdej pa odštej 10 miljonov od 100 in kaj dobiš??
Tone 12345
19. 09. 2022 16.16
Sej ni neumna lufthansa da bi parkirala 10 letal na brniku a misliš da bodo redno letel s polpraznimi ali praznimi letali pod obvezno ravno zaradi tega obstajajo letelski prevozniki v republikah!!
Tone 12345
19. 09. 2022 13.59
+9
Slovenija je zamočila vse kwr nima svojega prevoznika -VSE!!!
Slovenec963
19. 09. 2022 13.41
+2
Večkrat letel v Istanbul z Adrijo, poln avion do zadnjega sedeža, potem pa zguba, LEVI PRIVATEZERJI-pokraden keš....!?
suleol
19. 09. 2022 13.33
+0
kaj pa skopje kej
kiropraktik
19. 09. 2022 13.33
-1
Zakaj bi imeli svojo letalsko družbo? Za nekaj 10 potnikov, ki hočejo v eksotične kraje? Benetke, Dunaj Zagreb, vse na dosegu roke!
omega32
19. 09. 2022 13.37
+6
No nekoč jih je imelo Ljubljansko letališče 2 milijona, sedaj pa ne pridejo niti do milijona. Toliko o teh nekaj 10 potnikih...
Slovenec963
19. 09. 2022 13.40
+0
-kiropratktik- ima prav, več potnikov ko je imela Adria bolj so keadli denar iz firme, večkrat letel v Istanbul z Adrijo, poln avion do zadnjega sedeža, potem pa zguba, LEVI PRIVATEZERJI....!?
omega32
19. 09. 2022 13.42
+4
Ali je za to kriv nacionalni prevoznik ali politično nastavljeno vodstvo? Zapremo tudi bolnišnice glede na to, da se krade vsepoprek in vsak dan slišimo za kakšno novo afero.
omega32
19. 09. 2022 13.32
+7
Fraport lepo omeni sebi omiljeno statistiko, vedno znova pa pozabijo omeniti, da je Ljubljansko letališča na 49% pred-kovidnega stanja, medtem ko so ostala letališča v regiji že na 85+%. Skratka stanje je katastrofalno, Fraport pa ne naredi nič oz zelo malo, da bi se stanje izboljšalo. Veliki krivec je tukaj tudi vlada RS (pa ne samo trenutna, problem se vleče že vse od propada Adrie Airways).
jaz112
19. 09. 2022 13.31
+2
Res je lepo in udobno leteti iz Brnika, super da se krepijo povezave, potrebovali bi še samo da kaki nizkocenovnik (Ryan, wizz), okrepi povezave po EU. Škoda da so zamudili priložnost za kakšno bazo nizkocenovca (pred Zagrebom na primer)
mojcd
19. 09. 2022 13.57
+0
Udobno? Nekdo iz SG, MB, Kopra rabi danes tudi 3-4 ure po nasih cestah. Javnih povezav ni, taxi je 80€ v eno smer iz LJ! Konsem v Parizu, Barceloni mi niti na misel ne pade na avto ali kaj drugega
jaz112
19. 09. 2022 14.58
+1
Iz KP, MB, MS rabiš do Brnika 1.5 do 2h, iz Lj imaš transfer direkt do terminala za 8-14€. Avtobus vozi vsake pol ure, vozna traja 30 ali 45min ter stane 4.2€, med vikedom 1€. Meni (Iz Ptuja) definitivno precej ceneje in udobneje, kot iz kjer koli drugje (razen Graz, je ekvivalent). In če primerjaš tujino, recimo iz Girone, do Barcelone (približno enaka razdalja) stane precej več in tudi precej več časa vzame. Letno imam vsaj 100 poletov, in sem res srečen, ko letim iz Brnika :D
mojcd
19. 09. 2022 13.21
+8
Ene in iste destinacije, se vedno smo kremenckovi…..kje je Barcelona, Madrid, Rim, Bukaresta, Berlin, Stockholm, Dublin???? Vse kar znamo je london, brusel, pariz pa se dobro da imamo turkish
omega32
19. 09. 2022 13.35
+8
Bruselj? s temi 4imi leti na teden?? Nekoč sta bila dva leta na dan in so ljudje lahko opravili sestanek in se vrnili še isti dan nazaj. Danes pa se vozijo v ZAG, da ujamejo jutranji let, ali pa koristijo 2 nočitvi v Bruslju.
mojcd
19. 09. 2022 13.54
-1
Pojdi ti na dnevni sestanek cez Charleoi…..good luck
mojcd
19. 09. 2022 13.55
-1
In by the way te dnevne sestanke je placala drzava v biznis klasu torej mi
omega32
19. 09. 2022 14.11
+1
Na CRL pa Adria nikoli ni letela. Kaj misliš kdo pa plačuje sedaj hotelske nastanitve? oni sami?? :)
nick73
19. 09. 2022 13.21
+10
Lepo, vendar mnogo premalo, da bi se dalo iz Ljubljane vodit resen posel. Enkrat že pelješ stranke ali zaposlene s taksijem v Zagreb ali na Dunaj, potem pa imajo ljudje dovolj, da porabijo za vsako službeno pot pol dneva dodatnega cijazenja.
mojcd
19. 09. 2022 13.24
-2
Benetke 3x na mesec, letim kamor zelim, 3x ceneje s potjo vred