Član skupine SAIC
Kitajska skupina SAIC Motor je tudi evropskim kupcem zdaj že dobro znana, pod njeno streho so med drugim avtomobilske znamke MG, IM, Maxus in Roewe. V globalnem merilu je sedmi največji avtomobilski proizvajalec na svetu, za tak obseg pa v dobršnji meri poskrbi tudi tri približno milijone novih Volkswagnov, ki jih vsako leto proizvedejo za kuce na kitajskem trgu.
Znamka Maxus izvira iz britanskega podjetja LDV Group in je po zaključku poslovanja z vidika intelektualne lastnine leta 2010 prešla v last SAIC Motor. Pod njenim okriljem so že leto kasneje lansirali model Maxus V80. Dvanajst let kasneje so na letni ravni proizvedli okrog 1,2 milijona vozil, od tega so jih skoraj tretjino izvozili na 87 mednarodnih trgov, ki jih pokrivajo.
Široka paleta
Znamka Maxus poleg dostavnikov s klasičnim (Deliver 7 in 9) in električnim pogonom (eDeliver 3, 5, 7 in 9) pokriva tudi zanimive segmente poltovornjakov (T60, T70, T90, GST, T90 EV, GST-EV), enoprostorcev (G10, G50, G70, G90, Mifa 5, Mifa 7 in Mifa 9) in SUV (D60, D90, Mifa 6) s skupno 22 modeli. Kaj od tega in kdaj lahko morda pričakujemo tudi na našem trgu, v tem trenutku po besedah zastopnika še ni odločeno, se pa zna zgoditi, da se bo prodajno kateri izmed modelov Maxusa pri nas preselil tudi pod znamko MG.
Je pa zato povsem jasno, s čim želijo najprej vzbuditi zanimanje slovenskih kupcev – dostavniki z baterijsko električnim pogonom eDeliver. Eden od adutov, s katerimi želijo prepričati (predvsem lastnike voznih parkov), so garancijski pogoji. Pri zastopniku so se namreč odločili, da uskladijo splošne garancijske pogoje s tistimi za baterijski pogonski sklop na skupno 8 let oziroma 200.000 prevoženih kilometrov.
Električna družina eDeliver
Glede na velikost in nosilnost so električni dostavniki v prvi vrsti namenjeni urbani dostavi in opravljanju storitev. Marsikatero podjetje si je zmanjševanje ogljičnega odtisa svojega poslovanja zapisalo tudi med strateške cilje, zato je širitev tovrstne ponudbe na trgu vedno dobrodošla.
Najmanjši električni dostavnik v ponudbi Maxusa je eDeliver 3, ki s 50-kilovaturno baterijo zmore do 240 kilometrov dosega po pogojih mešanega cikla WLTP. Med njegove prednosti štejejo med drugim veliko prostornino tovornega dela in njegovo širino (1.665 mm).
Najnovejši v ponudbi je eDeliver 5, ki je bil na britanskem trgu predstavljen šele konec letošnjega aprila. Produktno je zanimiv tudi zaradi vgrajenega baterijskega paketa s sistemom toplotnega uravnavanja, ki v višino meri le 14 cm in prispeva svoje tudi k uporabniku prijazni višini nakladalnega prostora (532 mm). Kljub temu, da so vsi trije modeli v ponudbi založeni s številnimi praktičnimi dodatki, je jasno, da so z eDeliver 5 naredili še korak naprej v smislu uvedbe digitalnih rešitev za povezovanje z vozilom, ki je seveda največja pridobitev za upravitelje voznih parkov. Z eDeliver 9 znamka Maxus zaokrožuje ponudbo v smislu večje dimenzijske in karoserijske prilagodljivosti potrebam uporabnikov.
Besedilo: Urška Mihelič Radolović. Foto: Gašper Pirman, Maxus.
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen