Predstavitve

Električni dostavniki za uvod

Znamka Maxus in modeli eDeliver: slovenska predstavitev

Čeprav jih pozorno oko lahko že nekaj časa ujame na naših cestah, je znamka Maxus zdaj še uradno vstopila na slovenski trg. Distribucijo je prevzelo podjetje GA Adriatic, prodajo in vzdrževanje pa podjetje Plan-net.

Član skupine SAIC

Kitajska skupina SAIC Motor je tudi evropskim kupcem zdaj že dobro znana, pod njeno streho so med drugim avtomobilske znamke MG, IM, Maxus in Roewe. V globalnem merilu je sedmi največji avtomobilski proizvajalec na svetu, za tak obseg pa v dobršnji meri poskrbi tudi tri  približno milijone novih Volkswagnov, ki jih vsako leto proizvedejo za kuce na kitajskem trgu.

Maxus eDeliver3 eDeliver5 eDeliver9-5Znamka Maxus izvira iz britanskega podjetja LDV Group in je po zaključku poslovanja z vidika intelektualne lastnine leta 2010 prešla v last SAIC Motor. Pod njenim okriljem so že leto kasneje lansirali model Maxus V80. Dvanajst let kasneje so na letni ravni proizvedli okrog 1,2 milijona vozil, od tega so jih skoraj tretjino izvozili na 87 mednarodnih trgov, ki jih pokrivajo.

Široka paleta

Znamka Maxus poleg dostavnikov s klasičnim (Deliver 7 in 9) in električnim pogonom (eDeliver 3, 5, 7 in 9) pokriva tudi zanimive segmente poltovornjakov (T60, T70, T90, GST, T90 EV, GST-EV), enoprostorcev (G10, G50, G70, G90, Mifa 5, Mifa 7 in Mifa 9) in SUV (D60, D90, Mifa 6) s skupno 22 modeli. Kaj od tega in kdaj lahko morda pričakujemo tudi na našem trgu, v tem trenutku po besedah zastopnika še ni odločeno, se pa zna zgoditi, da se bo prodajno kateri izmed modelov Maxusa pri nas preselil tudi pod znamko MG.

Maxus eDeliver3 eDeliver5 eDeliver9-6Je pa zato povsem jasno, s čim želijo najprej vzbuditi zanimanje slovenskih kupcev – dostavniki z baterijsko električnim pogonom eDeliver. Eden od adutov, s katerimi želijo prepričati (predvsem lastnike voznih parkov), so garancijski pogoji. Pri zastopniku so se namreč odločili, da uskladijo splošne garancijske pogoje s tistimi za baterijski pogonski sklop na skupno 8 let oziroma 200.000 prevoženih kilometrov.

Električna družina eDeliver

Glede na velikost in nosilnost so električni dostavniki v prvi vrsti namenjeni urbani dostavi in opravljanju storitev. Marsikatero podjetje si je zmanjševanje ogljičnega odtisa svojega poslovanja zapisalo tudi med strateške cilje, zato je širitev tovrstne ponudbe na trgu vedno dobrodošla.

eDeliver

Najmanjši električni dostavnik v ponudbi Maxusa je eDeliver 3, ki s 50-kilovaturno baterijo zmore do 240 kilometrov dosega po pogojih mešanega cikla WLTP. Med njegove prednosti štejejo med drugim veliko prostornino tovornega dela in njegovo širino (1.665 mm).

Maxus eDeliver 5Najnovejši v ponudbi je eDeliver 5, ki je bil na britanskem trgu predstavljen šele konec letošnjega aprila. Produktno je zanimiv tudi zaradi vgrajenega baterijskega paketa s sistemom toplotnega uravnavanja, ki v višino meri le 14 cm in prispeva svoje tudi k uporabniku prijazni višini nakladalnega prostora (532 mm). Kljub temu, da so vsi trije modeli v ponudbi založeni s številnimi praktičnimi dodatki, je jasno, da so z eDeliver 5 naredili še korak naprej v smislu uvedbe digitalnih rešitev za povezovanje z vozilom, ki je seveda največja pridobitev za upravitelje voznih parkov. Z eDeliver 9 znamka Maxus zaokrožuje ponudbo v smislu večje dimenzijske in karoserijske prilagodljivosti potrebam uporabnikov.

Besedilo: Urška Mihelič Radolović. Foto: Gašper Pirman, Maxus.

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Najmanjši, ampak še zdaleč ne majhen
Udobje osebnega avtomobila, a z veliko več prostora