Z ekonomskega vidika je LBX velika priložnost, da Lexus izboljša prodajne številke v Evropi. Sploh zato, ker tekmeci s prehodom na električni pogon postajajo občutno dražji, hkrati pa se topijo subvencije. Mali lexus bi bil lahko privlačna alternativa. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Z ekonomskega vidika je LBX velika priložnost, da Lexus izboljša prodajne številke v Evropi. Sploh zato, ker tekmeci s prehodom na električni pogon postajajo občutno dražji, hkrati pa se topijo subvencije. Mali lexus bi bil lahko privlačna alternativa. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

LFA je bil prvi lexus s tremi črkami v oznaki. S tem je povedal, da je to poseben lexus, seveda superšportnik za podiranje rekordov na Nurburgringu. LBX je drugi lexus s tremi črkami. Ta bo podiral rekorde v Lexusovih prodajnih številkah.

Akio Tojoda, človek, ki je konservativni svet Toyote obrnil na glavo z živahnimi modeli, je nedavno žezlo predal svojemu glavnemu asistentu, sam zdaj Toyoto vodi iz ozadja. Zdajšnji predsednik, Koji Sato, torej prejšnji predsednik Lexusa, je ob menjavi svojo funkcijo predal svojemu prvemu asistentu, našemu sogovorniku. Gospod Vatanee oziroma Vatanabe San torej ni samo prvi mož Lexusa, ampak kar tretji mož celotne Toyote. Šov se torej nadaljuje, vodilna trojka si je samo prerazporedila dnevna opravila. Vatanabe San nam je razložil, kaj je bistvo lexusa LBX.

Novi lexus LBX stavi na premijske občutke. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak
Novi lexus LBX stavi na premijske občutke. Foto: MMC RTV SLO/Miha Merljak

Pravi premijski avto

"V LBX-u boste uživali kot voznik. V njem boste sproščeni kot v velikih lexusih. Izziv je narediti avto, ne glede na razred, s tipičnim občutkom sedenja v lexusu," pravi Takaši Vatanee, ki smo ga vprašali tudi, ali v primeru LBX to pomeni zelo visoko ceno za kupce. "Ni nujno! To ni poceni avto, saj gre za popolnoma premijsko vozilo. To pa prinaša večje stroške pri izdelavi. Naš cilj ni le prodati avta in potem izginiti. Želimo, da je kupec zadovoljen in da se pri nas počuti cenjenega."

Čeprav nam ni uspelo izvleči niti občutka, koliko bo ta dostopni lexus stal, pa slišane besede lahko razumemo, da bo cena takšna, da bo lahko z znamko Lexus in z Lexusovo terapevtsko izkušnjo v prodajnem salonu LBX seznanil bistveno več Evropejcev.

Ocenjuje se, da bo skoraj 4,2 metra dolg mestni terenec cenovno umeščen precej pod trenutnim benjaminom, modelom UX. Zato ni čudno, da ga Japonci v prihodnje pri Lexusu vidijo na vrhu svojih prodajnih statistik. Pri kreiranju dostopnejše cene pa so si seveda pomagali z že nagrajeno hibridno tehniko.

Vabimo vas, da to zanimivo premijsko vozilo podrobneje spoznate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.