Mercedes zamaknil strategijo prodaje električnih avtomobilov do leta 2030

Datum:

Mercedes-Benz je ta teden za pet let odložil svoj cilj elektrifikacije in zagotovil vlagateljem, da bo še naprej izboljševal svoje modele z motorji z notranjim izgorevanjem, s čimer je postal zadnji proizvajalec avtomobilov, ki je pokazal, da je povpraševanje po avtomobilih na baterijski pogon precej manjše od pričakovanega.

Mercedes-Benz je načrtoval, da bo do leta 2023 prodal več kot 20 odstotkov električnih avtomobilov. Podjetje pa je v lanskem letu uspelo prodati le 12 odstotkov električnih od vsega skupaj dveh milijonov prodanih vozil. Za svojim načrtom je tako Skupina Mercedes-Benz zaostajala za vsaj 168 električnih avtomobilov, poroča nemški medij Handelsblatt. Predsednik upravnega odbora skupine Mercedes-Benz in izvršni direktor Mercedes-Benza Ola Källenius naj bi se zato naposlušala kritik nadzornega sveta.

 Ta je očitno opustil vizijo prihodnosti z električnimi avtomobili. Namesto da bi se osredotočal na to, da bo Mercedes-Benz do leta 2030 prodajal samo še električne avtomobile, predvideva, da bodo konca tega desetletja hibridni in električni avtomobili predstavljali v najboljšem primeru polovico celotne prodaje.

Foto: epa

Le 19 odstotkov celotne prodaje …
S tem se bo življenjska doba pomembnih serij modelov z motorji z notranjim izgorevanjem, kot so razredi S, E, GLC in GLE, v prihodnosti verjetno podaljšala za dve ali tri leta. To pomeni, da bodo namesto sedem ostali na trgu deset let. Sicer je Källenius razložil, da si dolgoročno podjetje še vedno prizadeva doseči CO2 nevtralnost, vendar pa dodaja, da je potrebna »taktična prilagodljivost«. Če je podjetje leta 2021 pričakovalo, da bo preseglo mejnik 50-odstotne prodaje električnih in hibridnih avtomobilov v letu 2025, je sedaj ta cilj mogoče doseči šele leta 2030. Kaellenius je že konec prejšnjega leta opozoril, da v Evropi do leta 2030 prodaja verjetno ne bo povsem električna, saj avtomobili na baterije trenutno predstavljajo le 11 odstotkov celotne prodaje, vključno s hibridi pa 19 odstotkov.

Foto: Facebook

Čeprav proizvajalci avtomobilov in dobavitelji na splošno veliko stavijo na bodoče povpraševanje po električnih vozilih, so naložbe v zmogljivosti in razvoj potrebne tehnologije presegle dejansko povpraševanje, zaradi česar morajo številni proizvajalci avtomobilov prilagajati svoje proizvodne načrte.

A. S.

Sorodno

Zadnji prispevki

Največ denarja iz medijskega sklada za Odlazkove medije

Ministrstvo za kulturo je pod vodstvom Aste Vrečko iz...

Tragedija v Staršah, umrl je 14-letnik

V Staršah žalujejo. 14-letni voznik motornega kolesa je izgubil...