Novice

V vrsto za povsem električni Range Rover

Medtem ko se bodo prvi kupci uvrstili na čakalni seznam, naj bi na prototipih potekal eden najstrožjih inženirskih programov preverjanja doslej.

Pri znamki so se ob najavi mejnika v sprejemanju naročil za prvi električni Range Rover pohvalili, da bo novinec ohranil brezkompromisno robustno zasnovo, medtem ko naj bi vleka, brodenje (do 850 mm globine) in tehnologija vožnje na vseh terenih presegli katerikoli drug luksuzni električni SUV. Za povrh bo njegova zmogljivost primerljiva z obstoječim Range Roverjem V8.

V preizkušanju naj bi se inženirji med drugim osredotočali na zvočno udobje in prefinjenost, k čemur naj bi pripomogla edinstvena konfiguracija sistema za aktivno odpravljanje hrupa na cesti, brezhibno zasnovo kabine in ravni udobja v njej. Virtualnemu razvoju sistemov je v procesu sledila izdelava prvih prototipov, ki jih preizkušajo od Švedske do Dubaja, pri temperaturah od –40 °C do +50 °C. Tudi baterijsko-električni Range Rover bo moral namreč v svoji trdnosti, zanesljivosti in vzdržljivosti prepričati najbolj zahtevne uporabnike.

Range Rover Electric, ki nastaja na prilagodljivi vzdolžni modularni arhitekturi (MLA), je oblikovan, zasnovan in izdelan v Združenem kraljestvu v obratu Solihull, kjer nastajajo tudi obstoječi modeli znamke z blagim in priključno-hibridnim pogonom. Baterije in električne pogonske sklope pa bodo sestavljene v novem proizvodnem centru JLR za električne pogone v Wolverhamptonu.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Range Rover.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Porsche Slovenija: zaključujejo leto izzivov in se pripravljajo na nove
Ste ta teden že glasovali? Pet finalistov za Slovenski avto leta 2024