Objavljeno: 27.11.2021 07:20 | Teme: EU, zasebnost, oglasi

EU z omejitvami za politično oglaševanje

Evropska komisija je podala predlog zakona, po katerem bi tehnološka podjetja pri političnem oglaševanju močno omejili.

Podjetjem bi bilo prepovedano serviranje določenih političnih oglasov. Denimo oglasov v kategoriji verskih prepričanj, spolne usmerjenosti, zdravstvenih stanj, itd. Aktivisti sicer zahtevajo še strožja pravila, a bi EU vseeno dopuščala oglaševanje na podlagi osebnih podatkov, torej t.i. »mikrotargetiranja«. Cilj je ustaviti negativne vplive zelo natančno ciljanih oglasov – torej oglasov, ki jih vidi le zelo določen profil uporabnika.

V zadnjem mesecu se pojavljajo vse resnejši politični pritiski za omejitve tehnoloških velikanov. Velik povod za to je tudi objava internih dokumentov Facebooka, o katerih smo pri Monitorju že večkrat pisali.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji