Novice

Toyota pod novim vodstvom pospešuje razvoj električnih vozil

Japonski avtomobilski proizvajalec naj bi prednost pri razvoju namenil baterijsko gnanim električnim modelom.

Po nedavni najavi o prevzemu vodilnega položaja pri Toyoti, je Koji Sato predstavil svojo vizijo, ki naj bi v ospredje postavila razvoj baterijsko gnanih električnih vozil. Glavno gonilo strategije in razvoja nove generacije baterijsko gnanih električnih vozil naj bi postala znamka Lexus, pri kateri naj bi do leta 2026 uvedli novo generacijo električnih modelov.

Toyota je lani že predstavila njihov prvi povsem električni model križanca bZ4X, bodoči vodilni mož Toyote pa poudarja, da bo za uspešen preboj električnih modelov, poleg spremembe zasnove vozil, potrebno spremeniti tudi miselnost na vseh področjih – od razvoja in oblikovanja, do prodaje in poprodajnih storitev. Iz njegovih besed lahko tudi sklepamo, da naj bi Lexus v prihodnosti prešel na nov direktni oziroma agencijski model prodaje končnim kupcem, za katerega se odloča vedno več znamk.

Kljub intenzivnejši elektrifikaciji naj bi pri Toyoti še naprej ohranili posluh za potrebe posameznih trgov in, v skladu z zahtevami kupcev, poleg električnih vozil ponudili tudi vozila s klasičnimi vrstami pogona na področjih, kjer še ni ustreznih pogojev za uporabo električnih vozil.

Vsi novi Toyotini modeli naj bi v prihodnosti dobili višjo raven povezljivosti z novim operacijskim sistemom Arene, ki naj bi ga po besedah direktorja oddelka za programsko opremo Woven Planet predstavili v prihodnjih letih.

Koji Sato bo s prevzemom vodilnega položaja pri Toyoti prenehal opravljati predsedniško funkcijo družb Lexus in Gazoo Racing. Vodenje Lexusa prevzema Takashi Watanabe, medtem ko Tomoy Takahashi prevzema vodenje oddelka Gazoo Racing. V okviru menjav vodstva naj bi med drugim zamenjali tudi direktorja podjetja Toyota Asia in proizvodnega oddelka Toyota Kyushu, Sato pa poudarja, da bo odlika nove vodilne ekipe predvsem fleksibilnost pri uvajanju sprememb.

Avtomobilizem.com (Vir: Autocar. Foto: Toyota.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Super Bowl letos z manjšo oglaševalsko udeležbo avtomobilskih proizvajalcev
Po delcih do novega Renaulta Espace