Pot v svet lahko podjetjem ponudijo tudi športni dogodki

Planica, 2. marca - Slovenija je majhna in marsikatero podjetje je že preraslo domači trg. Uspešnih primerov internacionalizacije je veliko, z nekaterimi so se seznanili navzoči na današnjem dogodku v okviru svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju v Planici, ko so izvedeli tudi za aktivnosti institucij s tega področja.

Vlada internacionalizacijo podpira, je povedala Saša Leban iz kabineta predsednika vlade. Izvoz predstavlja 80 odstotkov slovenskega BDP, je spomnila in kot cilj navedla razpršitev izvoza, tudi na bolj oddaljene trge.

V. d. direktorja agencije Spirit Slovenija Rok Capl je povedal, da so v času svetovnega prvenstva organizirali že več podobnih dogodkov, še enega bodo jutri.

Matevž Frangež z gospodarskega ministrstva pa je dejal, da si želijo Slovenijo v svetu pozicionirati kot državo ustvarjalko inovacij, ki so trajnostne in pametne.

bg/jes
© STA, 2023