Potrošnik mora biti po njegovi presoji seznanjen z informacijami o sledljivosti in poštenem plačilu deležnikov v verigi.

Več organizacij kmetov (Kmetijsko-gozdarska zbornica Slovenije, Sindikat kmetov Slovenije, Zveza slovenske podeželske mladine) je v zadnjih dneh izrazilo nestrinjanje z načinom ponudbe prehranskih izdelkov, konkretno govejega mesa, je v izjavi zapisal Hrovatič. Dva trgovca namreč v akciji, ki se bo začela v sredo, ponujata goveje stegno z oznako Izbrana kakovost Slovenija po izredno nizki ceni, po kateri tako kakovostnega mesa ni mogoče pridelati oz. vzrediti.

"Takšen način ponudbe razvrednoti delo rejcev (pridelovalcev), ima negativen vpliv za oblikovanje odkupnih cen v prihodnje, razvrednoti pomen kakovostne, lokalno pridelane hrane kot strateške dobrine ter vnaša dodatno nezadovoljstvo v odnose med deležniki preskrbe s hrano, tudi s sumom o dampingu," je zapisal Hrovatič.

Da bi se vzpostavili pozitivni odnosi, pozitivno poslovno okolje in pošteni odnosi ter razmerja med deležniki preskrbe s hrano, bi moral biti po njegovi oceni potrošnik seznanjen, tudi prek trgovskih katalogov oz. posameznih akcij, o sledljivosti ter informaciji, da so vsi deležniki v tej verigi poslovali pošteno in da je tudi pridelovalec prejel pošteno plačilo za svoje blago.

"Tako v interesu rejcev kot potrošnikov je, da je poznana sledljivost mesa. Ravno tako je v interesu vseh, da so v razmerah, kakršne vladajo danes na področju oskrbe s hrano, zagotovljeni transparentnost in pošteni pogoji poslovanja," je zapisal.

Zato Hrovatič poziva zlasti trgovce, da v svoje oglaševalske kampanje vključijo tudi informacije o poštenem poslovanju v verigi preskrbe s hrano.