Novice

Ford S-MAX bo dobro založen z varnostnimi sistemi

Ford je leta 2006 predstavil prvo generacijo uspešnega družinskega enoprostorca, po 400.000 prodanih enotah širom Evrope pa je prišel čas, da na ceste zapelje nova generacija. S športnim videzom, številnimi asistenčnimi sistemi in obilico prostora bo ponovno eno glavnih orožij ameriškega proizvajalca.

Ford S-MAX si bo delil povsem novo arhitekturo z novim Mondeom. Globalna arhitektura CD prinaša večjo prilagodljivost v okviru znamke, obenem pa zasnova omogoča še boljše vozne lastnosti, večje udobje in varnost. Poleg tega so pri Fordu dali velik pomen zunanjemu videzu, ki zdaj povzema tipičen oblikovalski jezik proizvajalca. Osrednja maska je malenkost dvignjena, da pri gledalcu vzbudi zanimanje. Zunanji videz  smiselno zaokrožita pametna LED žarometa.

S pomočjo obilice kroma in nekaterih premišljenih detajlov so poskrbeli, da novi S-MAX deluje še bolj prestižno, a pri tem ohranja obliko predhodnika. Izrazita stranska linija, ki poteka vse od sprednjih blatnikov do zadnjih žarometov, poudarja aerodinamičnost vozila.

V potniško kabino bo vgrajena nova generacija osempalčne večopravilne enote Sync, ki jo upravljamo preko zaslona na dotik. Za udobje bo med drugim poskrbel masažni voznikov sedež, ki ima obenem funkcijo ogrevanja in ohlajevanja sedeža. V pomoč vozniku bo predvsem 180-stopinjska prednja kamera, ki je nameščena v masko vozila. Z njeno pomočjo voznik vidi celoten odsek ceste, ki ga sicer lahko zakriva drugo vozilo. S preprostim pritiskom na stikalo omogočimo prenos slike na osrednji zaslon in s tem bistveno izboljšamo pogled voznika levo in desno. Ena glavnih prednosti vgrajene kamere je njena zmožnost samočiščenja, saj se ob čiščenju vetrobranskega stekla sproži skriti mehanizem, ki samodejno očisti tudi prednjo kamero.

Med pomembnejše nove tehnologije zagotovo spadata tudi prednja LED žarometa, ki se razlikujeta od žarometov, vgrajenih v novo generacijo Mondea. Pri Fordu so razvili novo tehnologijo, ki s pomočjo visokoločljivostne kamere zaznava in preprečuje zaslepitev nasproti vozečih voznikov.

S-MAX bo imel premierno vgrajeno še tehnologijo, ki je sposobna samodejno prepoznati prometne znake in ustrezno prilagoditi hitrost. S tem so pri Fordu poskrbeli za večjo varnost in hkrati zmanjšali možnost kazni za prehitro vožnjo. Ko bo elektronski sistem zaznal omejitev hitrosti, ne bo začel zavirati, temveč bo, zaradi manj sunkovitega pojemka, le zmanjšal dovod goriva v motor ter s tem aktivno zmanjšal trenutno hitrost vozila.

Med številnimi vgrajenimi novostmi je tudi pametni štirikolesni sistem, ki vsakih 16 milisekund nadzira pogoje na vozni podlagi ter s tem aktivno prilagaja delovanje štirikolesnega pogona. V običajnih voznih razmerah se tako moč prenaša le na sprednji kolesni par, vendar ob prehodu na otežene pogoje sistem hitro reagira in prenese več navora na kolo, ki potrebuje dodaten oprijem. Varnostni sistem je vedno aktiviran ter ne posega v samo vožnjo, niti v oteženih razmerah.

Poleg že znanih asistenčnih sistemov, prevzetih iz Mondea, bo v S-MAXu prvič predstavljeno prilagodljivo krmiljenje,  kjer sistem nenehno spreminja razmerje med volanom in položajem koles, odvisno od hitrosti in položaja v zavoju. Po zagotovilih proizvajalca je s pomočjo tega sistema močno izboljšana stabilnost vozila, sistem pa olajša manevriranje pri nižjih hitrostih.

Poleg varnostnih sistemov se bo novi S-MAX predstavil s številnimi praktičnimi novostmi, ki bodo razveselile predvsem družine.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Ford.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Kako je Bugatti izdelal zadnjega Veyrona
Kia Optima, nova atraktivna limuzina