Avto.info

Mazda CX-5

Osvežitev za deseti rojstni dan

Mazdina prodajna uspešnica je na trgu že desetletje, po štirih letih pa ima druga generacija še vedno dovolj svežine, da je bila dovolj nežna posodobitev. Med prvimi smo jo zapeljali v okolici Barcelone.

Sreda, 9. februar 2022

Pri prenovah Mazdinih modelov se vedno znova zdi, da je treba novosti iskati podnevi z lučjo, a na koncu vse te malenkosti vselej naredijo več kot opazno razliko. Pri posodobitvi športnega terenca CX-5, ki letos praznuje že deset let obstoja, se je zgodilo nekaj podobnega, pod črto pa je prineslo bolj dodelan družinski avtomobil.

Navzven je najbolj opazna drugačna maska z novim vzorcem mrežice, nova sta sprednji in zadnji komplet svetlobnih teles s posebnimi podpisi LED. Prav posebno vez z zgodovino znamke ima nova karoserijska barva cirkonijevega silikata. Gre za odtenek, ki spominja na oplaščeni pesek, namenjen kovinskim odlitkom. Leta 1953 je Mazda to tehniko uporabila kot prva. Ostrejše oči bodo morda opazile zanimiv barvni dodatek na maski limeta zelene ali živo rdeče barve, ki označujeta dve od treh novih stopenj opreme.

Te pravzaprav prinašajo največje spremembe v notranjosti, gre pa za stopnje opreme, ki dopolnjujejo že obstoječo ponudbo in hierarhijo. Paket newground pomeni, da ima oblazinjenje iz semiša, živo zelene (limeta) šive in z isto barvo obrobljene zračnike. Navzven ga boste prepoznali po srebrnih spodnjih obrobah odbijačev, črnih ogledalih, posebnih platiščih in prej omenjenem zelenem okrasju na maski. Homura je naravnana bolj športno, zato so karoserijski dodatki odeti v svetlečo črno barvo, prav takšna so tudi 19-palčna platišča, oznaka na maski pa je živo rdeča. Prav takšni so okraski v kabini, sedeži, volan, prestavna ročica in vratne obloge pa so odeti v črno usnje. Eleganca je domena opreme high+, ki navzven sledi pravilu enobarvne uglajenosti, z izjemo svetleče srebrnih platišč. V notranjosti prevladujeta napa usnje in lesni furnir na armaturi ter vratih.

Za marsikoga so praktične izboljšave pomembnejše od lepotnih, denimo zmogljivejši matrični žarometi ali možnost brezžičnega polnjenja pametnega telefona. Izboljšano je tudi delovanje multimedijskega sistema, ki se hitreje zažene in omogoča povezljivost s sistemoma Android Auto ter Apple CarPlay. Prav tako je na osrednjem zaslonu na voljo 360-stopinjski pogled okoli vozila.

Ergonomija je bila že pred prenovo zelo posrečena, zato se je pri Mazdi niso lotevali. So pa z več prijemi skušali zagotoviti več udobja v vožnji, najprej z nekoliko drugače nastavljenim vzmetenjem, ojačitvami karoserije in močnejšimi pritrdišči sedežev na karoserijo. S tem so dosegli predvsem manjši učinek vožnje prek neravnin na potnike, katerih telo se bojda na tresljaje po novem lažje in hitreje prilagaja.

Motorna paleta ostaja enaka in z nekaj malenkostnimi izboljšavami za čistejše delovanje obsega dva bencinska in dva turbodizelska stroja, medtem ko napredni skyactiv-X še vedno ni na voljo. Osnova je dvolitrski bencinar s 121 kW (165 KM), nad njim je 2,5-litrski stroj s 143 kW (194 KM). Turbodizla s prostornino 2,2 litra imata moč 110 ali 135 kW (150 ali 184 KM). Čisto vsi so na voljo s prednjim ali štirikolesnim pogonom, enako velja za ročni ali samodejni menjalnik (izjema je močnejši bencinar, ki ima le avtomatiko). Pomembna novost je možnost izbire voznega profila normal in sport, medtem ko štirikolesnim izvedbam pripada še terenski program off-road.

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.