Gospodarstvo

Revoz samo še z eno izmeno, prizadetih bo 450 zaposlitev

Novo mesto, 20. 01. 2022 16.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Revoz, ki je novembra lani proizvodnjo zmanjšal na poldrugo izmeno, je pred novim krčenjem. Krizi s polprevodniki še vedno ni videti konca, proizvodnja električnega smarta se zaustavlja, razmere na trgu so negotove, so poudarili in dodali, da bodo proizvodnjo predvidoma skrčili z aprilom, prizadetih pa bo okoli 450 zaposlitev.

Vodstvo podjetja je začelo pogovore s socialnimi partnerji za pripravo prehoda proizvodnje z ene izmene in pol na eno izmeno, kar ustreza zmanjšanju dnevne proizvodnje s 486 na 325 vozil na dan. S tem ukrepom bo prizadetih okoli 450 zaposlitev, so sporočili iz novomeškega proizvajalca avtomobilov.

"Vodstvo podjetja se zavezuje, da bo sodelavcem, ki bodo zapustili podjetje, skupaj z zavodom za zaposlovanje in partnerskimi agencijami pomagalo pri iskanju novih zaposlitev," so poudarili.

Revoz je sicer lani v zahtevnih razmerah ob krizi z oskrbo s polprevodniki in težavah, ki so povezane s posledicami zdravstvene krize zaradi covida-19, proizvedel 95.797 vozil, kar je 31 odstotkov manj kot leta 2020.

"Žal krizi s polprevodniki še vedno ni videti konca. Poleg tega se Revoz po zaključenem partnerstvu z nemškim Daimlerjem v začetku leta sooča tudi z zaustavitvijo proizvodnje smarta forfour EQ in z negotovimi razmerami na trgu, kar zadeva prodajo. Upoštevaje vse našteto, je treba prilagoditi obratovanje tovarne v Novem mestu, in sicer je predvideno zmanjšanje obsega proizvodnje od aprila dalje," so izpostavili.

Revoz, ki ima približno 2400 zaposlenih, kot edina Renaultova tovarna izdeluje model Twingo. Izdeluje še električni twingo ter modela Clio in električni Smart. Običajno je dnevno izdelal nekaj več kot 700 vozil.

Pomanjkanje čipov hromi tudi druge proizvajalce avtomobilov po Evropi. Predsednica Evropske komisije Ursula von der Leyen je zato na Svetovnem gospodarskem forumu izpostavila potrebo po vlaganju v razvoj, proizvodnjo in uporabo polprevodnikov in čipov. "Do leta 2030 bi moralo biti 20 odstotkov svetovne proizvodnje mikročipov v Evropi. Ne smemo izgubljati časa," je podčrtala. Napovedala je tudi, da bo Bruselj evropski zakon o čipih predlagal v začetku februarja. 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (129)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Thor Olufsen
21. 01. 2022 18.25
+1
francozi so tak že šli domov tudi glavni direktor v aprilu gre vse na 1 smeno
mužik
21. 01. 2022 10.05
+2
naj zaprejo to sirotinjo ,država pomaga renoju ,vsako leto ,pa nič od tega . Naj si reno poskrbi za finance ,če ne pa naj vse skupaj zaprejo .
Butalec8
21. 01. 2022 09.26
+3
Naj se dolenci preusmerijo v prasicerejo , krškopoljskih ! Ne pa da brazilsko uvazamo.
Butalec8
21. 01. 2022 09.25
+4
Naj zacnejo delat spet renault 5 campus
Sarmx
21. 01. 2022 08.50
+3
Potem pa naj vrnejo prejeti denar od države
MucaNeGrize
20. 01. 2022 21.53
+3
rezultati kruljenja ....odlična vlada ..najboljša vlada do sedaj...etc.... vir: vaša noratv v službi janšizma .
MucaNeGrize
20. 01. 2022 21.53
+3
tega je na n .....Vlada Janeza Janše je dala Madžarom na pladnju slovenske hotele in več deset milijonske zaslužke. twitter
MucaNeGrize
20. 01. 2022 21.54
+2
je sploh potrebno dodati da so tej mađari orbanovi oligarhi
levidesničar
20. 01. 2022 21.35
+4
Hitro naj postavijo linijo izdelave mask in testov kovida, pa bo posla več kot dovolj, bodo politiki še bolj poskrbeli.
slo_veter
20. 01. 2022 21.01
+3
Ursula ki pravi, da se mormo vsi cepit.. :) ja ni kaj potrebno se bo odločit ali čipe v rit ali v avte.
WHITEY
20. 01. 2022 20.33
+4
To je KITAJSKI FIT BACK ,Ko jih je ves svet skozi desetletja naredil močne!..
dirtmcgirt
20. 01. 2022 20.23
+6
ma ta revoz je tak polom. čudi me res da sploh še dobijo delavce.
biggbrader
20. 01. 2022 20.13
+9
Za zaposlene v Revozu dela vsa Slovenija.
Angdaia
20. 01. 2022 19.54
+6
Super. Zdaj pa res ne bom mogla dobiti zaposlitve.
Angdaia
20. 01. 2022 19.54
+3
Super. Zdaj pa res ne bom mogla dobiti zaposlitve!
Janko Ig
20. 01. 2022 19.50
+4
Sej bo elektrika vse rešila....
ochi
20. 01. 2022 20.28
+2
ja, pri elektriki pa res ni nobenega vezja.
Jun2
20. 01. 2022 19.18
+8
Francoze poslat domov.Itak jih mi financiramo.Povabite npr Teslo.Pridne roke že imamo in znanje.
Mother Russia
20. 01. 2022 19.23
+11
O znanju pa najraje ne bi. O dodani vrednosti na zaposlenega, tudi. Velika večina zaposlenih v Revozu je Bosancev, Bolgarov, Romunov, Srbov, Makedoncev...
manga
20. 01. 2022 20.25
+2
Ali sem narobe razumel ali pa to niso ljudje?
MTM AUDI
20. 01. 2022 20.39
Thor Olufsen
21. 01. 2022 18.27
dirkac_007
20. 01. 2022 19.17
+8
Reno je ze par let zanic avto
Aijn Prenn
20. 01. 2022 20.00
+7
Da je reno zanič se govori že kar se spomnim. Pa jih vseeno prodajo največ med vsemi znamkami.
MihaGliha
20. 01. 2022 21.30
+3
Pravijo bolje 2 narkomana v hiši kot pa reno pred hišo..... hec drugače meni osebno ni slab avto
Thor Olufsen
21. 01. 2022 18.27
asdfghjklqwertz
20. 01. 2022 19.11
+6
Evropska avtoindustrija bo pogrnila na celi črti, če EU kmalu ne bo naredila nekaj, da bodo v evropi začeli proizvajati čipe. Iz leta v leto bo vedno večje povpraševanje po njih, zato je čas, da začnejo ramišljati še kaj v tej smeri. Tesla se je lepo znašla in sama začela proizvajati čipe za svoja vozila ...
Mother Russia
20. 01. 2022 19.19
+9
Ne bo se zgodilo... Bosch je Bosch. Nemci delajo na tem 24 ur na dan. Tudi delijo si po 20.000 evrov dobička na zaposlenega. Francozi pa pospešeno zapirajo tovarne...
Mother Russia
20. 01. 2022 19.06
+8
Zaposleni v Revozu naj se ne razburjajo preveč ob izgubi zaposlitve. Kot je rekel Golob, ki je na mesec postrgal iz državne blagajne enih 18.000 evrov neto, visoka plača tudi malo ne osreči človeka, pa to...
Mother Russia
20. 01. 2022 19.04
+14
Revoz že debelih 20 let ni del slovenskega gospodarstva. Spadajo ob bok Štrukljevih izobraževalcev iz javnega sektorja. Delavce je plačevala država in ne francoski "lastniki". Vsako leto so dobil od države od 45 do 100 milijonov evrov subvencij. Da ne govorimo o dodatnih državnih subvencijah ob posodobitvah proizvodnih linij ob prilagoditvi na nove izdelke. Zdaj Francozom še ta zastonj delovna sila ne ustreza več...
VoxP
20. 01. 2022 19.03
+2
kaj nas briga clio revoz in 450 brezposelnih. sam da se ubadamo s covid problemom. in v ozadju se vrti drug film. npr. elektrika dražja in nikoli več se ne bo znižala. nekaj se kuha in ko bo zavrelo bomo gledali kot biki v zid
asdfghjklqwertz
20. 01. 2022 19.13
+4
Vse gre k tej smeri, da bodo bogataši srali po življenju navadnih smrtnikov ... zdaj sta še samo država in banka ...