Kaj takega že dolgo nisem slišala, da bi se moški zadovoljno hvalili, kako ima njihova res veliko ritko. “Njihova” je v tem primeru Dacia, z ritko pa so označili karavanski zadek Logana MCV, ki sega po velikosti daleč izven svojega segmenta ter s prostornino od 573 do 1.518 litrov prekaša celo nekatere tekmece iz višjega razreda, v njem pa je moč prevažati do 2,7 m dolge predmete.
Zunanjost in notranjost prednjega dela Sandera/Logana smo seveda že dodobra spoznali ob lanski predstavitvi, zato tokrat le obnovimo glavne karakteristike. Oblikovanje izkazuje nove usmeritve znamke, ki so jih tehnološko podkrepili z multimedijskim sistemom Media Nav, omejevalnikom hitrosti z regulatorjem hitrosti, parkirnimi senzorji zadaj, pa tudi z izboljšanim servo volanom ter zvočno izolacijo. Pokrov motorja skriva bencinska motorja 1.2 16V (55 kW) in izvedenko s tovarniško predelavo na plin 1.2 16V LPG (53 kW) ter dizelska motorja dCi 75 (55 kW) ter dCi 90 (55 kW), vse v kombinaciji s 5-stopenjskimi ročnimi menjalniki.
Logan MVC je po besedah zastopnika znamke praktičen, udoben in prostoren, zanesljiv ter robusten avto, ki nagovarja dve skupini kupcev. Prvi so racionalneži, ki iščejo najboljše razmerje med ceno, funkcionalnostjo in stroški vzdrževanja, saj zaradi vsakodnevnih obveznosti ne morejo biti brez osebnega vozila. V drugo skupino spadajo kupci, ki so jim bila zaradi pomanjkanja sredstev do sedaj na razpolago le rabljena vozila, potrebujejo pa večje in prostornejše vozilo od Sandera, a z minimalnim doplačilom, ki v našem primeru znaša 700 EUR.
Na nivoju znamke naj bi delež kupcev, ki so se za Dacio odločili namesto nakupa rabljenega vozila, celo večji od tretjine. Dokaj enostavna razlaga je, da Dacia ob sprejemljivi ceni ponuja 3-letno garancijo (do 100.000 km), ki jo je z manjšim doplačilom 210 EUR (ali brezplačno v primeru izbire hišnega financiranja) mogoče podaljšati na 5 let oziroma 100.000 km. Kot sprejemljive cene pa naj navedem razpon med 7.800 EUR za opremo Base z motorjem 1.2 16V in 12.000 EUR kolikor stane najdražji Laureate dCi 90. Kar se zdi povsem sprejemljivo za res veliko zadnjico …
Več na uradni strani.
Besedilo in foto: Urška Radolović.
Mnenja uporabnikov
1 komentar za "Dacia Logan MCV: slovenska predstavitev"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
solidno in poceni