Novice

Pri Mercedesu ukinjajo razvoj platforme za najdražje električne modele

MB.EA Large bi morala postati arhitektura, namenjena novi generaciji električnih modelov družine EQS in EQE, toda po zmanjšanem povpraševanju po najdražjih električnih modelih znamke so pri Mercedesu prekinili z njenim razvojem.

Po zapisih, ki prihajajo iz Nemčije, je vse bolj očitno, da Mercedes-Benz drastično zmanjšuje investicije v razvoj arhitektur, namenjenih izključno baterijsko-električnim modelom. Posledično zaustavljajo tudi razvoj arhitekture MB.EA Large, ki bi morala z letom 2028 postati osnova za družino najprestižnejših baterijsko-električnih modelov znamke.

Raje bodo nadgradili obstoječo platformo

Mercedes-Benz EQS facelift_8
Družina EQE in EQS bosta še naprej sloneli na obstoječi, a posodobljeni arhitketuri EVA2.

Kot prvi so novico o spremembah Mercedesove prihodnosti zapisali pri nemškem Handelsblattu, kasneje pa so s podobnimi ugotovitvami, ki so jih z mediji delili štirje neimenovani viri, na dan prišli tudi drugi nemški mediji. Pri Handelsblattu so zapisali, da so pri Mercedesu odločitev sprejeli zaradi slabe prodaje obstoječih modelov EQE in EQS. S prekinitvijo razvoja in potrebnih sprememb na infrastrukturi naj bi pri Mercedesu prihranili med štirimi in šestimi milijardami evrov.

Mercedes bo zdaj nadaljeval z razvojem obstoječe arhitekture EVA2, ki je osnova za aktualna modela EQE in EQS. Nadgradnja je usmerjena predvsem k izboljšanju polnilnih hitrosti, zato bo namesto s 400-voltno prihodnja generacija že na voljo z 800-voltno električni arhitekturo. Na seznamu novosti so še izboljšana baterija z drugačnimi celicami, učinkovitejši elektromotorji za podaljšan doseg in večje število varnostno-asistenčnih sistemov.

Za zdaj v načrtih še razvoj drugih platform

mercedes-benz-eqv-electric-driveZa zdaj v načrtih za prihodnost ostaja razvoj nekaterih stroškovno manj obremenjujočih arhitektur. MB.EA Medium je namenjena predvsem prihajajočima modeloma EQC in EQC SUV, MMA  kompaktnim modelom, MB.AMG športnim modelom in MB.VAN lahkim gospodarskim vozilom. MMA bo dovoljevala tudi vgradnjo motorjev z notranjim zgorevanjem in bo osnova za modele CLA, CLA Shooting Brake, GLA in GLB. Električni pogonski sklop bo enak kot pri MB.EA Medium. MB.AMG bo seveda namenjena izključno električnim športnim modelom, med njimi bo prvi štirivratni AMG GT leta 2025. Kot zadnja bo razvita še MB.VAN, leta 2026 naj bi na ceste zapeljal naslednik EQV.

Ker so prekinili razvoj arhitekture, namenjene največjim in najdražjim modelom, bo Mercedes najverjetneje predstavil naslednika današnje sedme generacije razreda S, četrte generacije športnega terenca GLE in GLS s priključno-hibridnim pogonom na posodobljeni različici aktualne platforme MRA.

Avtomobilizem.com (Vir: Handlesblatt. Foto: Mercedes-Benz.)

Mnenja uporabnikov

1 komentar za "Pri Mercedesu ukinjajo razvoj platforme za najdražje električne modele"


Sriple-Tix
13 dni 16 ur nazaj

Revni jih ne morejo kupiti, srednji razred ima raje bencin/dizel, bogati jih nocejo kupovati.

Bruseljska agenda nas sili v nekaj, kar ne pride v postev skoraj pri nikomer. Ok, razen pri tistem procentu ali dveh kupcev, ki niso kupili EV zato, ker je fensi/ga ima sosed/so na POPtv rekli tako … temvec dejansko izkorisca njihove prednosti.

 
Evropska sredstva za Petrol in 65 novih hitrih polnilnic
Zmeda pri Volkswagnu: po GTX prihaja… GTI