Novice

Luca de Meo poziva k spremembi kriterijev varnosti

Izvršni direktor Skupine Renault je mnenja, da bi bila potrebna prevetritev kriterijev varnostnega preizkušanja vozil.

Luca de Meo je v nagovoru udeležencem dogodka ChangeNOW v Parizu v zvezi s preverjanjem varnostnih lastnosti avtomobilov, ki potekajo pod okriljem organizacije Euro NCAP, pozval k pogovorom v zvezi s trenutnimi pravili izvajanja testov in varnostnih ocenjevanj.

Po njegovem mnenju bi bilo potrebno pozornost usmeriti k dejavnikom varnosti v realnem svetu in ne le zahtevati kopice tehnoloških sistemov, ki se velikokrat izkažejo za neuporabne z vidika varnosti.

Povod za njegovo pobudo naj bi bili slabi rezultati nekaterih modelov, ki nastajajo pod okriljem skupine Renault. Kot je znano, je brez zvezdic Euro NCAP ostal Renault Zoe, po eno zvezdico sta osvojili Dacia Jogger in Dacia Spring, medtem ko je Dacia Sandero dobil dve zvezdici. Rezultati so v veliki meri posledica slabše opremljenosti z elektronskim sistemi, ki naj bi pomagali preprečevati potencialne nesreče, a hkrati občutno vplivajo na končno ceno vozila.

Luca de Meo je poudaril, da želi poiskati skupni jezik glede spremembe pravil in obenem poudarja, da vsako vozilo Skupine Renault dosega oziroma presega trenutne zahteve z vidika varnosti. Pri Renaultu sicer spoštujejo stališča organizacije Euro NCAP, saj delujejo skladno z njimi že desetletja, Renault Laguna pa je bil eden prvih modelov, ki so osvojili vseh pet zvezdic.

Dodaja še, da je organizacija Euro NCAP skozi zgodovino avtomobilskim proizvajalcem pomagala osredotočiti se na vidike varnosti in razvoja mnogih izboljšav, da pa bi bila sedaj potrebna ponovna presoja o pravilnem pristopu in dejavnikih, ki resnično vplivajo na varnost.

Avtomobilizem.com (Vir: Autocar. Foto: Euro NCAP.)

Mnenja uporabnikov

5 komentarjev za "Luca de Meo poziva k spremembi kriterijev varnosti"


tha_man
1 leto 11 meseci nazaj

Upravljanje funkcij avtomobila preko touch screena/površin bi moralo obvezno znižati oceno za eno zvezdico. Dve, če bi bi touch vmesnik slabo odziven.

1 leto 11 meseci nazaj

Sprenevedanje… Avto je nevaren. Realno karoserijska trdnost pri Zoe zaradi želje po nizki teži trpi, tudi če se ne upošteva kriterijev aktivne varnosti, bi težko dobil 3 zvezdice.. Kr poglejte si poškodbe na lutkah pri trku, katastrofa! Človek bi pri trku 50 na uro malodane fliknil. Pol pa primerjajte s Cliotom, ki je odličen.

1 leto 11 meseci nazaj

Najbolje bi blo da sta dve oceni, ena za pasivno varnost, druga za aktivno.

1 leto 11 meseci nazaj

Točno tako! Ko se nekdo v tebe zaleti, šteje le in samo pasivna varnost!

xxl
1 leto 11 meseci nazaj

Prav ima.

 
Koncept Mercedes Vision AMG s poudarkom na zmogljivosti
Škoda Afriq je realizacija študentske ideje