Renault in Valeo razvijata novo generacijo električnih motorjev, ki bo ob večji učinkovitosti občutno bolj zmogljiva. Motor, poimenovan E7A, je trenutno še v fazi prototipa. Okolju bo prijaznejši tudi zato, ker pri njegovi izdelavi niso uporabili redkih kovin, ki sicer zaenkrat še predstavljajo nepogrešljiv sestavni element električnih motorjev za pogon električnih vozil.
Pri razvoju združujejo dolgoletne izkušnje strokovnjakov obeh podjetij
Pod taktirko inženirjev Skupine Renault je potekal razvoj rotorja, medtem ko so pri Valeu poskrbeli za razvoj in izdelavo statorja. Tekom učinkovitega sodelovanja sta obe podjetji seveda prispevali tudi do zdaj pridobljeno znanje in izkušnje s področja razvoja in proizvodnje. Kot je znano, izkušnje Renaultovih strokovnjakov na tem področju segajo krepko čez desetletje v preteklost, saj so jih uporabili že pri leta 2012 predstavljenem električnem modelu Zoe.
Več moči in učinkovitosti v okolju prijaznejši obliki
Tretja generacija električnih motorjev, ki nastajajo pod okriljem francoske znamke, je zasnovana na 800-voltni arhitekturi, novi E7A pa naj bi omogočal do 200 kW moči ob nižji porabi električne energije. Zasluge za to ima zasnova statorja s posebno tehnologijo pri sestavi bakrenih žic, ki jo pri podjetju Valeo uporabljajo že od leta 2010. Nova generacija električnih motorjev naj bi bila ob enaki moči v primerjavi z motorji, ki poganjajo Renaultova modela Megane E-Tech Electric in Scenic E-Tech Electric, do 30 odstotkov bolj kompaktne zasnove, slabo tretjino manjši pa naj bi bil tudi ogljični odtis pri njihovi izdelavi.
Električni motor nove generacije je trenutno še vedno v fazi razvoja, do pričetka serijske proizvodnje pa bo verjetno deležen dodatnih izboljšav, prestati pa bo moral tudi številna testiranja. Po trenutnih načrtih naj bi z njegovo proizvodnjo, ki bo potekala v proizvodnem obratu Cléon, pričeli ob koncu leta 2027.
Avtomobilizem.com (Vir in foto: Renault.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen