Novice

Nio pripravljen na serijsko vgradnjo baterije s 150 kilovatnimi urami

Nio je po nekaj preložitvah zdaj pripravljen, da z aprilom v svoj model ET7 prične vgrajevati baterijo z elektrolitom v poltrdnem stanju z zmogljivostjo 150 kilovatnih ur.

Kitajski proizvajalec je novico potrdil ob objavi poslovnih rezultatov za zadnje četrtletje lanskega leta. Baterija z elektrolitom v poltrdnem stanju bo z zmogljivostjo 150 kilovatnih ur ponujala do 1.055 kilometrov dosega, obenem pa naj bi Nio s tem poskrbel za vgradnjo najbolj zmogljive baterije v serijski obliki.

Tri leta od prve predstavitve

Nio Battery 3
Baterijski paket, ki stane toliko kot najcenejši model Nia.

Baterijo z elektrolitom v poltrdnem stanju z zmogljivostjo 150 kilovatnih ur je Nio prvič razkril 9. januarja leta 2021, ko so lansirali model ET7. Tri leta kasneje je najavljena baterija pripravljena na serijsko vgradnjo. Razvili so jo pri lokalnem zagonskem podjetju Beijing WeLion New Energy Technology, ki bo prevzelo tudi sam proizvodni proces. Prve na vgradnjo pripravljene baterije z energijsko gostoto 360 vatnih ur na kilogram mase so Niu dostavili poleti lansko leto.

Baterijski paket tehta 575 kilogramov, kar je le 20 kilogramov več, kot tehta baterijski paket z zmogljivostjo 100 kilovatnih ur, ki ga Nio uporablja v modelih z daljšim dosegom. Po koncu šestmesečnega testnega obdobja je William Li, ustanovitelj in predsednik Nia, 27. decembra z modelom ET7 in vgrajeno novo baterijo opravil preizkusno vožnjo v realnih razmerah. Prevozil je 1.044 kilometrov, napolnjenost baterije je bila ob zaključku 3 odstotke, potovalni računalnik pa mu je obljubljal še 36 kilometrov dosega.

Doseg ima svojo ceno

NIO ET7 150 kWh
Prvi model z vgrajeno baterijo s 150 kWh bo limuzina ET7.

Pri WeLion so potrdili, da bodo z aprilom pričeli dobavljati večje število baterijskih paketov, ki bodo vgrajeni v model ET7. Prilagajali se bodo povpraševanju, saj je cena baterijskega paketa gromozanska. Li-Hung Chin, soustanovitelj podjetja Nio, je potrdil, da stane baterijski paket toliko, kot je cena njihovega najcenejšega modela ET5 – vstopni model stane 38.500 evrov.

Nio je sicer pričel razvijati baterijo z elektrolitom v poltrdnem stanju z baterijskim velikanom CATL, a so sodelovanje hitro prekinili zaradi visokih stroškov razvoja. Na koncu so izbrali zagonsko podjetje WeLion, ki je imelo tehnologijo že skoraj razvito. A njihova neizkušenost prinaša določeno tveganje, saj doslej še niso množično proizvajali baterijskih paketov.

Avtomobilizem.com (Vir: CNevpost. Foto: Nio.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
BYD se povezuje: naročili še 7 tovornih ladij za izvoz električnih modelov
Dacia v Ženevi: Imamo najbolj zveste kupce