Avto.info

Lamborghini LB744

Takšna je notranjost prihajajočega novega Lamborghinijevega zastavonoše in tako deluje njegov pogon

Težko pričakovan naslednik aventadorja bo razkrit v kratkem, pri Lamborghiniju pa so, poleg slike armaturne plošče, razkrili še nekaj podatkov o pogonu.

Sreda, 22. marec 2023

Znano je, da bo za pogon modela, ki se zaenkrat skriva še pod kodnim imenom LB744, skrbel 6,5-litrski V12 motor s 607 kW (825 KM) moči in 725 Nm navora ter trije dodatni elektromotorji (po eden za vsake sprednje koli ter tretji kot pomoč bencinskemu pri pogonu zad njih koles), ki bodo skupno moč povečali na kar 746 kW (1.015 KM).

Pri Lamborghiniju pravijo, da so razvili in dali vozniku možnosti izbire med 13 različnih »voznimi izkušnjami« in tremi novimi voznimi režimi. Voznik bo lahko izbral med običajnimi nastavitvami hibridnega pogona (recharge, hybrid in performance), z drugim stikalom pa med voznimi režimi città (mesto), strada, sport in corsa.

Režim citta je najvarčnejši med vsemi in omogoča vožnjo v mestnih središčih zgolj s pomočjo elektrike. Največja moč tudi znaša le 132 kW (180 KM), vzmetenje je nastavljeno za kar največje udobje, aerodinamika za čim manjši zračni upor.

Sport, kot že oznaka pove, po drugi strani daje prednost zmogljivostim, tako da iz pogonskega sklopa iztisne večino moči (ne vse) ter ustrezno nastavi aerodinamiko in delovanje menjalnika, corsa pa oboje še dodatno nadgradi z intenzivnejšim zvokom, polno močjo 1.015 »konj« in možnostjo izklopa sistema ESC.

Še beseda o sprednjih dveh električnih motorjih oziroma tako imenovani e-osi (e-axle) – njuno delovanje je z ustreznim dodajanjem moči na eno ali drugo kolo usklajeno s štirikolesnim krmiljenjem, za razliko od drugih podobnih sistemov pa pri Lamborghiniju za vektorsko krmiljenje zavore uporabijo le tedaj, kadar je to nujno potrebno.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.