Lamborghini LB744
Takšna je notranjost prihajajočega novega Lamborghinijevega zastavonoše in tako deluje njegov pogon
Težko pričakovan naslednik aventadorja bo razkrit v kratkem, pri Lamborghiniju pa so, poleg slike armaturne plošče, razkrili še nekaj podatkov o pogonu.
Sreda, 22. marec 2023
Znano je, da bo za pogon modela, ki se zaenkrat skriva še pod kodnim imenom LB744, skrbel 6,5-litrski V12 motor s 607 kW (825 KM) moči in 725 Nm navora ter trije dodatni elektromotorji (po eden za vsake sprednje koli ter tretji kot pomoč bencinskemu pri pogonu zad njih koles), ki bodo skupno moč povečali na kar 746 kW (1.015 KM).
Pri Lamborghiniju pravijo, da so razvili in dali vozniku možnosti izbire med 13 različnih »voznimi izkušnjami« in tremi novimi voznimi režimi. Voznik bo lahko izbral med običajnimi nastavitvami hibridnega pogona (recharge, hybrid in performance), z drugim stikalom pa med voznimi režimi città (mesto), strada, sport in corsa.
Režim citta je najvarčnejši med vsemi in omogoča vožnjo v mestnih središčih zgolj s pomočjo elektrike. Največja moč tudi znaša le 132 kW (180 KM), vzmetenje je nastavljeno za kar največje udobje, aerodinamika za čim manjši zračni upor.
Sport, kot že oznaka pove, po drugi strani daje prednost zmogljivostim, tako da iz pogonskega sklopa iztisne večino moči (ne vse) ter ustrezno nastavi aerodinamiko in delovanje menjalnika, corsa pa oboje še dodatno nadgradi z intenzivnejšim zvokom, polno močjo 1.015 »konj« in možnostjo izklopa sistema ESC.
Še beseda o sprednjih dveh električnih motorjih oziroma tako imenovani e-osi (e-axle) – njuno delovanje je z ustreznim dodajanjem moči na eno ali drugo kolo usklajeno s štirikolesnim krmiljenjem, za razliko od drugih podobnih sistemov pa pri Lamborghiniju za vektorsko krmiljenje zavore uporabijo le tedaj, kadar je to nujno potrebno.