Tudi to je Super Bowl: milijoni za oglase in več tisočakov za vstopnico

Ameriški nogomet 12. Feb 202419:23 0 komentarjev
Foto: Mario Hommes/DeFodi Images via Guliver

Leta 1967 je vstopnica za Super Bowl stala 10 dolarjev, kar bi danes pomenilo nekaj več kot 90 dolarjev, upoštevajoč inflacijo. Z desetimi dolarji si na letošnjem Super Bowlu ne bi mogli kupiti niti piva.

Prodaja vstopnic za finalni obračun San Francisco 49ers in Kansas City Chiefs je skokovito narasla tik pred obračunom, saj je bila petina vstopnic kupljena v zadnjih treh dneh, je poročal StubHub.

Cene vstopnic za Super Bowl običajno poskočijo takoj po tekmah konferenčnega finala.

Najcenejše vstopnice za letošnji Super Bowl, ki jih je neposredno prodajala liga NFL, so stale približno dva tisoč ameriških dolarjev. Toda ta cena je bila na voljo navijačem, med njimi tudi imetnikom sezonskih vstopnic, preko loterijskega sistema.

Mike Nowakowski, solastnik podjetja Ticket King v Minneapolisu, je za CBS Minnesota povedal: “Povprečni Joe nima možnosti, da bi dobil vstopnico po nominalni vrednosti.”

Na platformi za preprodajo vstopnic StubHub so v nedeljo popoldne vstopnice za Super Bowl v zadnjem hipu dosegle ceno 37.000 dolarjev, na platformi SeatGeek pa 30.000 dolarjev.

Foto: AP Photo/Eric Gay via Guliver

Kaj pa VIP loža?

CBSSports je poročal, da je bilo potrebno za ložo za 20 oseb na letošnji Super Bowlu odšteti 1,8 milijona dolarjev, kar vključuje stroške vstopnic ter hrane in alkoholnih pijač. Po podatkih družbe Suite Experience, ki je skrbela za najem apartmajev na stadionu Allegiant v Nevadi, je bilo treba za skromnejšo namestitev z 8 sedeži ter vstopnicami in udobjem odšteti 330.000 dolarjev, medtem ko je bilo mogoče 4 sedeže dobiti za 150.000 dolarjev.

Letošnji Super Bowl je bil še naprej najdražji oglasni prostor na televiziji. Blagovne znamke so za 30 sekund oglasnega časa odštele približno 7 milijonov dolarjev.

To je astronomski skok v primerjavi z 42.000 dolarji, ki so jih blagovne znamke odštele za oglasni čas med prvim Super Bowlom med Green Bay Packers in Chiefs leta 1967, ki sta ga predvajali televiziji NBC in CBS.

Tekma je vedno ena od najbolj gledanih tekem leta, lani pa si jo je ogledalo rekordnih 115,1 milijona ljudi. Letos naj bi se ta številka še povečala, k čemur je zagotovo pripomoglo zanimanje za Taylor Swift.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!