Pri največji platformi za pretočno predvajanje filmov in serij Netflix so ta teden kar dvakrat razveselili naročnike. Najprej so napovedali še drugo sezono serije Squid Game, ki je lani obnorela svet, nekaj dni pozneje pa so presenetili vse, ko so naznanili še resničnostno oddajo, narejeno prav po južnokorejski uspešnici režiserja Hwang Dong-Hyuka. Prihaja Squid Game: The Challenge.

Množico oboževalcev je serija pritegnila s pretresljivo zgodbo, v kateri 465 močno zadolženih ljudi tekmuje v šestih otroških igrah. Zmagovalci tekmujejo za 45,6 milijarde vonov (34,5 milijona evrov), poražence pa čaka smrt. Serijo si je v manj kot mesecu dni po premieri ogledalo 111 milijonov uporabnikov.

V resničnostnem šovu usoda poražencev ne bo tako groteskna, zmagovalca med 465 tekmovalci pa kljub temu čaka najvišja nagrada v zgodovini resničnostnih oddaj – 4,56 milijona dolarjev. Snemanje desetih delov oddaje se bo začelo v prvi polovici leta 2023.

Resnične različice iger iz serije že preplavile YouTube

Po eksploziji serije so spletno stran YouTube preplavili posnetki "resničnih različic" iger Squid Game. Različni ustvarjalci so skušali evforijo izkoristiti za nabiranje ogledov. Izmed ustvarjalcev na platformi je "Igro lignja" do najmanjše podrobnosti poustvaril eden najbolj priljubljenih youtuberjev na svetu, MrBeast (Jimmy Donaldson).

Njegov video si je ogledalo že več kot 250 milijonov različnih uporabnikov, izjemna priljubljenost posnetkov s to tematiko pa je verjetno tudi pri Netflixu vodila do ideje za resničnostni šov.

Netflix je letos doživel kar nekaj udarcev. Aprila je kar 200.000 uporabnikov zapustilo platformo, napovedali pa so še dvomilijonski osip uporabnikov do konca drugega četrtletja. Leto 2022 bo tako – če se napovedi uresničijo – najslabše v zgodovini podjetja.

Razlogov za padec uporabnikov je več. Vojna v Ukrajini (umik vsebin ruskim uporabnikom), inflacija in konkurenca – predvsem HBO in Disney Netflixu z boljšimi pogoji "kradeta" uporabnike. Prav tako so številni uporabniki nezadovoljni z napovedanimi oglasi na platformi in omejevanjem deljenja enega računa med več uporabniki. Za ponovno rast uporabnikov poleg številnih drugih dejavnikov Netflix svoje upe v največji meri polaga prav v uspeh druge sezone in resničnostne oddaje Squid Game.