Slovenija
Oglas

Z vsakodnevnim ritualom do še večjih poslovnih idej

Ljubljana, 27. 11. 2021 00.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Skoraj vsak jo zelo dobro pozna – mamljivo dišečo aromo jutranje kave, ki nas napolni z vso potrebno energijo, obenem pa nam pokloni občutek normalnosti in predvidljivosti. Prav to je tisto, kar iščemo v pestrosti in negotovosti vsakdana, ko se zatekamo k svojim najljubšim ritualom. In ni ga boljšega kot skodelica kave. O tem sta prepričana tudi Vanja Rainer, ustanoviteljica blagovne znamke 4kidsandus, in Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's Nut Butter, ki sta ob skodelici 100-odstotno turške kave Franck Crema spregovorila o tem, kako dosegati rast svoje blagovne znamke, pa tudi tistih sladkih trenutkih, ko si vzameta čas zase in se pripravita na nove poslovne izzive. 

Franck Crema - Poslovni pogovor ob kavi
Franck Crema - Poslovni pogovor ob kavi FOTO: Žiga Intihar

Rast blagovne znamke je v zavedanju, da podjetništvo ni ravna premica  

Zgodba Roka Stariča se je začela leta 2014, ko je v iskanju zdravega načina življenja popolnoma spremenil svoj način prehranjevanja in se začel intenzivno ukvarjati s športom. K temu je botrovalo, da je sčasoma izdelal svoje naravno arašidovo maslo brez dodanih soli, olja in konzervansov ter z njim navdušil prijatelje in znance. Hobi iz domače kuhinje pa je kmalu prerasel v uspešno blagovno znamko – Rok’s Nut Butter. A nekaj je odlična ideja in nekaj čisto drugega je njena realizacija, izpostavlja Rok, ko se spominja začetkov uveljavljanja svoje blagovne znamke:

»Preden sem se lotil tako velikega zalogaja, kot je ustanovitev lastne blagovne znamke in kar je še težje, doseči tudi njeno prepoznavnost, bi si morda želel vedeti več o tem, da so postopki za pridobitev zagonskega kapitala dolgotrajni in terjajo veliko energije. Potem je tukaj še ogromno organizacije, s katero uspešno združiš vso administracijo in rezultate dobro opravljene začetne raziskave trga. A četudi s tem v začetku nisem bil natančneje seznanjen, sta bili močna volja in trdo delo moja zmagovalna kombinacija, s katerima sem navigiral do vseh zastavljenih ciljev.« 

Še posebej ključen korak pri uveljavljanju in rasti blagovne znamke je zavedanje, da moraš verjeti v svoj izdelek, saj le tako lahko prepričaš z njim tudi druge. Ob tem dodaja: »Ko si enkrat dosegel  prepoznavnost, pa je ključno, da ne zaspiš na lovorikah, temveč se zavedaš, da podjetništvo ni ravna premica, vedno so možnosti za izboljšave, nove načine delovanja in razvijanje novih izdelkov«. 

Franck Crema - Rok Starič
Franck Crema - Rok Starič FOTO: Žiga Intihar

Zadovoljstvo z doseženim lahko zavira rast blagovne znamke 

Vanja Rainer je skupaj s partnerjem Juretom ustanovila danes prepoznano podjetje 4kidsandus, v katerem sta povezala znanje ekonomije in biokemije ter s skupnimi močmi ustvarila naravno kozmetiko vrhunske kakovosti. Vanja, ki zase pravi, da je podjetnica po duši, kljub temu izpostavlja, da je podjetniška pot polna izzivov, ki jih je mogoče premagati, če zares verjameš v svoje ideje in cilje.  

»Ko sva se s partnerjem znašla v najtežjem obdobju najinega življenja, oba sva namreč ostala brez službe, sva vedela, da je čas za velike spremembe. V želji, da bi končno uresničila najino željo samostojne podjetniške poti, sva najprej stopila iz cone udobja in s tem premagala prvi in najverjetneje največji začetni izziv. Zatem je sledilo dolgo obdobje dveh let, ko sva urejala vse potrebno za vzpostavitev najinega poslovnega prostora in ostale začetne dokumentacije.«

Ob tem, ko se spominja svojih začetkov poslovne poti, izpostavlja: »Če sedaj pogledam nazaj, moram priznati, da sva si nenehno zastavljala nove in še višje cilje. Ko sva jih izpolnila, pa je to bila najslajša zmaga, ki je obenem lahko tudi nevarna. Če si zadovoljen z doseženim, pomeni, da si dosegel svoj vrhunec in je nadaljevanje poti brez novih ciljev le pot navzdol. Da se to ne zgodi, sta potrebni vztrajnost, trdo delo, pa tudi inovativnost in iznajdljivost.« 

Franck Crema - Vanja Rainer
Franck Crema - Vanja Rainer FOTO: Žiga Intihar

Kaj pa počneta, ko ne snujeta svojih poslovnih načrtov?  

»Uživava v jutranji kavici, ki je pomemben del najinega vsakodnevnega rituala. Brez tega je moj in Juretov dan pokvarjen. Zelo pomembna pa mi je tudi fizična aktivnost – ko na treningu prebudiš svoje telo in se boriš s samim sabo,« hitro izpostavi Vanja in doda, da so po njenem mnenju vsakodnevni rituali nujni, da se vsaj takrat posvetiš sebi in ne razmišljaš o poslu. Vanja pa na kavo ne prisega samo v času jutranjega rituala, ampak tudi pri razvoju naravne kozmetike, saj kavo vsebujejo tudi nekateri izdelki 4kidsandus.

Tudi Rok se strinja, da se je v hitrem tempu življenja dobro posvetiti tudi tistim majhnim ritualom, ki nas sprostijo in razbremenijo naše misli: »Med mojimi rituali je zagotovo pitje kave, ki mi v mojem hitrem tempu življenja predstavlja trenutek, ki si ga vzamem zase. Čeprav je to le tistih kratkih 10 minut, mi to omogoča, da se za tisti čas umirim in zadiham. Pa tudi sprehodi z družino. To sta tista rituala, ki mi pomagata, da si vzamem čas zase in za svojo družino

Franck Crema
Franck Crema FOTO: Žiga Intihar

Pristna turška kava, ki je navdušila znana slovenska podjetnika 

Vsi vemo, da nas včasih delo prevzame, zato blagovna znamka Franck predstavlja najboljši način, da ljudje z zaposlenim življenjskim slogom uživajo ob skodelici kave doma ali na poti. Franck Crema je prava 100-odstotno turška kava, ki je z enostavno pripravo in odličnim okusom navdušila tudi Roka in Vanjo. 

Zaradi posebne tehnike mletja jo lahko pripravimo na dva načina – na praktičen ali klasičen način v džezvi. Če imamo dovolj časa, si jo lahko pripravimo na klasičen način v džezvi, ko pa smo na tesnem s časom lahko izkoristimo priročnejši način priprave – kavo Franck Crema le prelijemo z vročo vodo, jo premešamo in počakamo minuto. Nato lahko uživamo v skodelici kave kjerkoli in kadarkoli želimo. Ne glede na to, kateri način priprave izberemo, kava  ohrani bogat okus, peno ter kremast okus čokolade in kakava, ki je naravno prisoten v izbranih zrnih. 

Za več informacij obiščite spletno stran Franck Slovenija, vse aktualne novosti pa spremljajte na Facebook strani Franck Slovenija.

Franck Crema
Franck Crema FOTO: Žiga Intihar


Naročnik oglasa je Franck.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1