Ob predstavitvi nove električne generacije modela Renault 5 v Ženevi je Luca de Meo izrazil mnenje, da bi se morali evropski avtomobilski proizvajalci s skupnimi močmi posvetiti izzivom, ki jih prinaša ofenziva kitajskih avtomobilskih proizvajalcev na evropski trg.
Renault že v iskanju novih navez
Pri francoski znamki naj bi že potekali pogovori o morebitnem sodelovanju z nemškim Volkswagnom, s katerim naj bi delili arhitekturno osnovo nove generacije modela Twingo. Kot je znano, pri Renaultu že načrtujejo predstavitev naslednje električne generacije modela Twingo, ki naj bi ga izdelovali v Evropi – zaenkrat še ni znano, ali bo to v Revozu. Po trenutnih napovedih naj bi bil Twingo kupcem na voljo za manj kot 20.000 evrov. Zasnovan bo na prirejeni platformi AmpR Small, ki predstavlja tudi osnovo električnega Renaulta 5 in omogoča tudi vgradjno cenejših litij-železo-fosfatnih (LFP) baterij. Skupina Renault sicer evropskim kupcem že ponuja cenovno dostopnejši električni model Dacia Spring, ki pa se, ker ga izdelujejo na Kitajskem, ni uvrstil na listo odobrenih modelov v programu socialnega najema, uvedenega v Franciji.
Potrebna bo kreativnost
Luca de Meo je zbranim novinarjem dejal, da bo za uspešen boj s prevlado kitajskih znamk v Evropi potrebna kreativnost in sodelovanje, ki bo pripomoglo k nižanju stroškov razvoja in proizvodnje novih električnih modelov ter skrajševanje časa, potrebnega od zasnove do prihoda na trg. Kot primer uspešnega povezovanja je omenil konzorcij Airbus, ki združuje številna partnerska podjetja in je v večinski lasti Francije, Nemčije in Španije ter se uspešno postavlja ob bok ameriškemu Boeingu. De Meo, ki je obenem tudi predsednik združenja evropskih avtomobilskih proizvajalcev ACEA, ob tem poudarja, da bo ključnega pomena vzpostavitev učinkovite in konkurenčne proizvodnje ter dobavnih verig za komponente, kot so baterije, električni motorji in krmilna elektronika – na tem področju so bili kitajski avtomobilski proizvajalci deležni obširne pomoči njihove vlade.
Poudaril je še, da je za predstavniki evropske avtomobilske industrije že vrsta uspešnih partnerstev in dodal, da bi morala Evropska unija delno ublažiti pravila in vpeljati nove spodbude ali olajšave v zvezi z manjšimi, cenovno dostopnejšimi električnimi modeli.
Avtomobilizem.com (Vir: Auto News Europe. Foto: Renault, Gašper Pirman.)
Mnenja uporabnikov
1 komentar za "Luca de Meo evropske avtomobilske proizvajalce poziva k sodelovanju"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Bravo, evropejci se lahko postavimo ob bok vsakomur, le ce smo enotni. Lep primer je airbus, medtem ko se boeing spotika ob lastnih napakah, da bi dohiteli razvoj airbusa. Ampak, enotnost evrope ni v interesu americanom (kateri so zal bogovi za nas), niti azijcem…