Tujina

Dela na mostu na Pelješac v sklepni fazi, objavili posnetke iz zraka

Pelješac, 07. 01. 2022 21.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Mirko Vorkapić
Komentarji
74

Dela na največjem hrvaškem infrastrukturnem projektu se približujejo sklepni fazi. Trenutno na mostu postavljajo ograjo za protivetrno zaščito ter notranjo odbojno ograjo. Družba Hrvatske ceste je ob tem objavila posnetke del na 2,4 kilometra dolgem mostu.

Dela na mostu naj bi bila zaključena do konca tega meseca, potem pa bosta sledila tehnični pregled in izdaja uporabnega dovoljenja. Postavljajo se kontrolne poti, ureja se drenaža in vgrajujejo kabelske police za inštalacije, urejajo tudi hidroizolacijo kontrolne poti, poroča Večernji list.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Že novembra so bili zaključena asfaltna dela na obeh pločnikih. Ta mesec pa bo položena obrabna plast asfalta. Začele so se priprave na tehnični pregled mostu, v pripravi je dokumentacija, en del so že poslali v pregled.

Posebnost projekta pelješkega mostu je vgrajen beton, ki ima trdnost, zasnovan pa je tako, da naj bi za 105 let zagotavljal vzdržljivost jeklene nosilne konstrukcije, poroča Večernji. Odprtje za promet mosta in dela dovoznih cest sta predvidena tik pred začetkom poletne turistične sezone, nekje junija 2022, zagotavljajo pristojni.

 Skupna dolžina mostu (od osi do osi opornikov) je 2404 metre, skupaj z oporniki pa 2440 metrov. Plovben profil pod mostom znaša 200 krat 55 metrov. Glavni in odgovorni projektant mostu na Pelješac je Slovenec Marjan Pipenbaher. Most je gradil kitajski konzorcij China Road and Bridge Corporation. Skupna vrednost projekta namreč 526 milijonov evrov z DDV, vrednost upravičenih stroškov pa znaša 420 milijonov evrov, od tega jih 85 odstotkov sofinancira Evropska unija.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (74)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Bojan-F
08. 01. 2022 12.49
Mostnine ne bo.
Korintos11
08. 01. 2022 14.31
+2
Bojan-F
08. 01. 2022 16.58
SlobodaNE
08. 01. 2022 12.11
+1
Desni sploh vejo kje je to ?
Bojan-F
08. 01. 2022 12.41
+2
Vedo, vedo, še kako vedo ... tam se pride z ono jahto do Kapetanove kuće v Mali Ston na črni rižot.
Bojan-F
08. 01. 2022 12.44
+2
... upss to velja za Njega ... guruji komuniciranja in predvsem perjeniki se ob sendviču z ogorsko salamo, pingo sokom in Njegovo podobco zadovolijo z mislijo, da se On ima lepo.
taurus111
08. 01. 2022 11.59
+3
Bravo Hrvati , most je lep, kar ne velja za 2. tir !
Korintos11
08. 01. 2022 14.32
bronco60
08. 01. 2022 11.50
+0
Upam, da kitajci samo delajo,beton mešajo pa strokovnjaki, ker poznamo kitajsko robo.
nikhrast
08. 01. 2022 18.32
-2
Kitajska roba daje slab vtis v Slovenij, folk gleda samo na cene, Slovenci se ne spoznajo na kvaliteto.
Bevskbevsk
08. 01. 2022 11.25
+4
pri nas bi delali tak most več rodov prej kot bi prišli do konca se bi zadaj že rušil zaradi starosti.
123soba
08. 01. 2022 11.15
+5
Če so kitajci končali lahko pridejo k nam delat avtocesto proti Koroški. Drugače bo narejena šele 2032 leta.
Korintos11
08. 01. 2022 14.32
123soba
08. 01. 2022 11.12
+2
Novembra narejena asfaltna dela na obeh pločnikih. Sem že star in jih ne vidim, očitno jih pa avtor prispevka...
User1538643
08. 01. 2022 11.05
+2
Most je videti lep, kvaliteten, video je pa slab. Prekratki, natrgani kadri in ponavljajoča se vsebina, video jecljanje. Nič več kot zaporedje naključno pomešanih slik.
SlobodaNE
08. 01. 2022 10.53
+0
Noro mi pa dva vrtca
SEJBOBOL
08. 01. 2022 10.49
-4
Ne razumem zakaj bi nekdo to sofinanciral ....Će nimam ne gradim ....
fisho
08. 01. 2022 10.07
-2
Noben ne pove, da je slo za izkoriščanje delovne sile. Zato so kitajci spali na ladji, saj je v EU to prepovedano.
lupito
08. 01. 2022 13.11
+1
Sem bil v Komarni na dopustu... Vsako jutro pa večer sem jih videl ko so odhajali in prihajali z dela... V Komarno na počitek... Pišeš kar nekaj... tja v tri dni...
MESE?AR
19. 01. 2022 20.43
Kaj v EU tudi na jahti ali barki ne smeš spat ? Teslo !
ce.ce.
08. 01. 2022 09.53
+12
če bi slovenclji delal bi stal 50x več in zgrajen 2099
džonborno
08. 01. 2022 09.49
+18
Kitajci zgradili, Slovenec projektiral, EU financirala, Hrvatje postavili naplatnu kučicu!
manolo31
08. 01. 2022 09.57
+7
Ja po rovtarsko je treba svoj piskercek pristavit. Projektiraj je Slovenec v sodelovanju z hrvaskim projektantom Jurom Radicem, ki pa je zal ze umrl. Kot drugo projekt vodijo in nadzirajo hrvaski inzenirji, kar seveda v tem pamfletu od clanka ni omenjeno.
Aijn Prenn
08. 01. 2022 10.29
+4
@manolo: Joj, saj ni treba biti takoj užaljen, prizadet in sovražno nastrojen. Vse kar je napisal Basin je res, manjkajoče podatke si dodal ti in smo že bližje celostnemu pogledu na stvar. Treba je pa seveda tudi povedati, da če Juncker ne bi rad ščipal v rit vašega predsednika vlade, bi vas most prišel precej dražje... ;-))
džonborno
08. 01. 2022 10.29
+1
S poudarkom na "vodijo in nadzirajo". V slogi je moč pravijo
Bojan-F
08. 01. 2022 12.48
+1
Manolo ... Radić Jura je bil vse samo projektant ne.
Potouceni kramoh
08. 01. 2022 09.46
+9
Ce bi dali projekte Pontingu in Pipenbaherju iz Mb in delali kitajci in predtem pridobili se 80 posto sredstev iz EU bi drugi tir in tretja razvojna os bila v uporabi najmanj ze 10 let, ne da korosci dobijo hitro cesti sele 2027.
LedenaGora
08. 01. 2022 09.42
-2
a ni zanimivo da so hrvatje še dvakrat bolj počasni kot slovenci 😂🤣
Perovskia
08. 01. 2022 09.42
+7
To bi rabili mi enga takega, da bi nardil Karavanke in 2 tir ne da je šivilja pobasala dnar in se ne vem kok aneksov bomo placali
Aijn Prenn
08. 01. 2022 09.51
+3
Šivilja je samo zakrpala nogavico iz katere so grabili desnajzarji in jo v svoji grabežljivosti raztrgali.
SlobodaNE
08. 01. 2022 09.38
+6
ce.ce.
08. 01. 2022 09.54
+10
borjac
08. 01. 2022 09.34
+8
Tako poteka gradnja infrastrukture ko jo izvajajo Kitajci in sedaj končna dela Hrvati (asfalt in ...), v Sloveniji so naši oblastniki Kitajce politično izločili že pred izborom izvajalcev za Drugi tir (izredno demokratično) sedaj pa se je stvar ustavila že pri postavitvi bivalnih kontejnerjev za Turške delavce, in bomo verjetno izgubili EU denar, pa še to , govoril sem z ljudmi, ki so bili v tem kontejnerskem naselju, komentarji so, da niso primerni niti za živali ne pa za ljudi, in jih bilo kje v EU ne bi dovolili niti postaviti.
24bata
08. 01. 2022 09.33
+3
K nam naj pridejo in naredijo 2 tir.
medo90
08. 01. 2022 09.29
+11
pri nas bi to gradili 15 let in 5000 aneksov,....