Privzdignjen francoz je v dobrih treh letih osvojil 260 tisoč kupcev, zato so v Citroënu odločili, da je čas za prenovo. C5 aircross je dobil bolj odločne in zrele poteze. Največja oblikovana sprememba so žarometi, ki več niso ločeni na dva dela. Citroën je obliko deljenih žarometov uvedel leta 2013 z modelom C4 picasso. To obdobje se, kot kaže, končuje. Žarometi in zračniki so dobili ostrejše poteze. Liniji dnevnih LED-žarometov na obrazu se raztezata čez celotno širino maske in povezujeta žaromete.
Na zadku so svetila zatemnili in se zdaj lesketajo v tridimenzionalni novi grafiki. Prepoznavne plastične obrobe na dnu vrat je po prenovi mogoče kombinirati z novimi barvnimi odtenki. Na novo so oblikovali še 18-palčna platišča.
V kabini je najbolj vidna sprememba armaturne plošče. Zračniki na sredini so okrašeni s kromom in premaknjeni pod osrednji zaslon na dotik, ki meri deset palcev. Na njem se po novem upravlja tudi klimatska naprava. Pred voznikom najpomembnejše podatke izpisuje 12,3-palčni zaslon. Ročico samodejnega menjalnika so na priključnih hibridih zamenjala stikala na sredinskem grebenu. Spremenili so stikalo za izbiro voznih načinov. Dodali so še USB-priključek, na izbiro je zdaj tudi brezžično polnjenje pametnih telefonov. Pomembna novost kabine so novi, še udobnejši sedeži z dodatnimi 15 milimetri pene, ki ob ogrevanju ponujajo tudi možnost masaže.
Prostornina prtljažnika se v bencinskem in dizelskem citroënu C5 giblje med 580 in 720 litri, pri priključnem hibridu pa od 460 do 600 litrov. Podatkov o motorjih ne razkrivajo, zato sklepamo, da bo motorna paleta nespremenjena. To pomeni 1,2-litrski bencinski motor, 1,5-litrski dizel in priključni hibrid. Zadnji povezuje 1,6-litrski bencinski motor in elektromotor. Na elektriko prevozi do 55 kilometrov. Prenovljeni C5 aircross bo ceste dosegel v začetku pomladi. Takrat bodo znane tudi cene.