Njegov vpliv na modelno paleto športnih terencev se čuti še danes. Ne le, da je bil prvi športni terenec Volkswagna, še vedno gre za nosilca oblikovnega jezika, ki nekaj ključnih kozmetičnih elementov posoja tudi svojim manjšim modelnim bratom. Bodo torej ob prenovi T-Cross, T-Roc, Taigo in Tiguan dobili osvetljen zadnji logotip?
Ključen del preoblikovanja so sprednji žarometi
Odgovora na zgornje vprašanje ne poznam, a glede na to, da je Touareg glasnik oblikovnih sprememb, bi lahko ta zanimiv element dobili tudi manjši športni terenci Volkswagna. Touareg je zaenkrat v družini prvi, ki se lahko pohvali z osvetljenim zadnji logotipom. Do njega z vsake strani vodi osvetljena svetlobna črta, ki povezuje zadek v celoto.
Pri Volkswagnu so se sicer tudi tokrat držali evolutivnega načela posodabljanja zunanjosti. Na cesti bo prenovljeni Touareg lažje prepoznaven po drugačnem sprednjem delu z novo masko in s serijsko vgrajenimi matričnimi žarometi IQ.Light HD LED, ki združujejo 38.000 svetlobnih elementov za še bolj natančno osvetlitev ceste pred vozilom v primerjavi z žarometi prejšnje generacije.
Bogata serijska oprema
Poleg prej omenjenih serijsko vgrajenih matričnih žarometov ima Touareg na seznamu serijske opreme tudi največjo večopravilno enoto Discover Max, ki deluje skupaj z digitalnimi merilniki. Serijski so še zračno vzmetenje in vrsta asistenčnih sistemov.
Posodobitve sta bila deležna asistenčna sistema Travel Assist in Park Assist Plus z možnostjo daljinskega parkiranja ali odparkiranja. Na seznamu novosti pa je še en zanimiv asistenčni sistem, ki je del serijske opreme. Gre za tipalo, ki zazna vgrajene nosilce na strehi, glede na skupno maso (skupaj s strešnim kovčkom in/ali naloženimi predmeti) pa prilagodi delovanje sistema za stabilizacijo.
Touareg v številkah – dolžina: 4.902 mm, širina: 1.984 mm, višina: 1.965 mm, medosna razdalja: 2.899 mm, prostornina prtljažnika: 810 l.
Večina za dizelski šestvaljnik
Če je bila v prvi generaciji motorna paleta res pestra in ni manjkalo prostorninsko velikih motorjev, je tokrat nekoliko drugače. Emisijski standardi in zahteve kupcev v Evropi so se močno spremenile. Vstopni motor je po novem trilitrski dizelski šestvaljnik z 210 kilovati in 600 njutonmetri. Druga izbira je priključni hibrid, ki pa ga v Sloveniji po mnenju uvoznika ne bo izbralo dosti kupcev. Elektro-bencinski pogon deluje v kombinaciji s trilitrskim bencinskim šestvaljnikom z 250 kilovati in elektromotorjem s 100 kilovati. Sistemska moč se ustavi pri 340 kilovatih. Vgrajena baterija s 17,9 kilovatne ure nudi do 53 kilometrov dosega po merilnem ciklu WLTP. Vstop v svet Touarega se z izbiro dizelskega motorja (vstopni paket R-Line) prične pri 74.631 evrih. Ob izbiri različice R, z njo označujejo priključno-hibridni pogon, se cena prične pri 102.290 evrih. Cenik z več informacijami najdete na tej povezavi.
Besedilo in fotografije: Gašper Pirman.
Mnenja uporabnikov
3 komentarjev za "Glava družine"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Zdaj vemo, kje bodo porabili še zadnje zaloge kapacitivnih gumbov na volanu :))
Lep.
seveda ne bodo prodali dosti hibridov, če stane 30.000 € več kot diesel. Očitno niti nimajo želje prodat hibridov, glede na ceno, ki so jim postavli. Strošek naprav za zmanjšanje onesnaževanja diesla bo spravil dol s trga diesel vozila? Kaj pa se dogaja tu pri Touaregu, da je diesel 30.000 € cenejši?