Drugačen pristop
S kolegi se redko srečamo v svečanejših oblačilih. Tokrat je priložnost zahtevala nekoliko bolj zloščen nastop, saj so se pri slovenskem zastopniku znamke odločili, da umestijo predstavitev prenovljenega modela DS3 v okvir mini modne revije kreacij slovenske oblikovalke Tjaše Škapin. Poleg estetike, vtisa prestiža in pridiha večerne elegance ima zgodba nekaj več podlage, če dodam, da je Škapinova navdih za obleke jemala iz materialov in vzorcev, ki jih najdemo v potniški kabini avtomobilov DS.
Osvežitev po enakem kopitu
Podobno kot v ostali modelni družini, je DS3 s prenovo v imenu izgubil dodatek Crossback. Kar se tiče oblikovnih osvežitev, je na zunanjosti spremenjen videz prednjega dela z odbijačem in novo grafiko luči v tehniki LED, nekoliko drugačna pa je tudi maska. Zadek poleg sredinskega napisa DS Automobiles odkriva več kontrastne črnine, ki obroblja zadnje luči. V paleto barv sta dodana dva nova odtenka, (rdeča Diva in siva Lacquered), ki ju, enako kot ostale barve, kupci lahko izberejo v kombinaciji s črno ali sivo streho.
V notranjosti je nameščen nekoliko drugačen volan, največjo razliko v uporabniški izkušnji pa naj bi prinesla najnovejša generacija informacijsko-multimedijskega sistema DS Iris z 10,3-palčnim zaslonom na dotik, sposobnostjo zrcaljenja mobilnega telefona preko brezžične povezave ter naprednega glasovnega pomočnika. Za volanskim obročem je nameščen 7-palčni zaslon digitalne instrumentne plošče v kombinaciji s prikazovalnikom na vetrobranskem steklu. Za željne povezovanja z avtomobilom na daljavo je na voljo aplikacija MyDS, ki omogoča nadzor nad določenimi funkcijami avtomobila.
V skladu s pričakovanji kupcev je DS3 dodobra založen s serijskimi in doplačilnimi vozniškimi pomagali, med katerimi so sistem za ohranjanje voznega pasu, prepoznava prometnih znakov ter DS Drive Assist, ki je vključen v najvišji paket opreme Opera.
Bencin in elektrika
Že zaradi cene bo verjetno med slovenskimi kupci še vedno največ zanimanja za bencinsko izvedenko z 1,2-litrskim agregatom PureTech, ki je na voljo z močjo 74 kW in ročnim 6-stopenjskim menjalnikom ali močjo 96 kW in samodejnim 8-stopenjskim menjalnikom. Dizelske različice BlueHDi 130 s samodejnim 8-stopenjskim menjalnikom ni na slovenskem uradnem ceniku, čeprav je del motorne palete modela.
Je pa DS3 pravzaprav lahko tudi idealen mestni avto, ki mu pristaja električni pogon. DS3 E-Tense po novem ponuja 115 kW (154 KM) moči in 260 Nm navora, večja kapacitete baterije (54 kWh) pa naj bi ob izboljšanih aerodinamičnih lastnostih ter večji učinkovitosti omogočala do 404 km dosega z enim polnjenjem v mešanem režimu vožnje WLTP (do 475 km mestne vožnje). Polnjenje baterije na hitrih polnilnicah s 100 kW naj bi baterijo napolnilo od 10 do 80 odstotkov v 30 minutah, medtem ko naj bi polnjenje preko 11-kilovatne stenske polnilnice trajalo 5 ur in 45 minut.
Cene za prenovljeni DS3 se pričenjajo pri 30.500 evrih za PureTech 100 s paketom opreme Bastille; enak paket opreme je z močnejšo motorizacijo in samodejnim menjalnikom dražji za 2.400 evrov. Najcenejši električni DS3 E-tense Bastille stane 47.600 evrov, več podrobnosti pa najdete v priloženem ceniku.
Besedilo: Urška Radolović. Foto: Žiga Intihar, DS.
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen