Novice

Ogrevan varnostni pas za povečanje dosega električnih vozil

Po besedah predstavnikov podjetja ZF naj bi njihov novi izum v hladnih dneh omogočal do 15 odstotkov večji doseg električnih vozil.

Podjetje ZF si je zamislilo ogrevan varnostni pas, ki naj bi omogočal prihranke električne energije pri ogrevanju ter posledično omogočal več dosega električnim avtomobilom v hladnejših dneh. Pas je zasnovan z namenom, da proizvaja toploto neposredno ob človeškem telesu in v kombinaciji z ogrevanimi sedeži omogoča prihranke energije, ki bi bila sicer namenjena ogrevanju notranjosti vozila. Ogrevanje neposredne okolice varnostnega pasu s temperaturo med 36 in 40 stopinjami Celzija naj bi se pričelo takoj po pričetku vožnje.

Uporaba nove tehnologije naj bi baterijsko gnanim električnim vozilom omogočala do 15 odstotkov več dosega pri nizkih temperaturah. V primeru, da ima električni avtomobil ob uporabi normalnega sistema ogrevanja pri nizkih temperaturah doseg 322 km, bi uporaba takšnega pasu namesto ogrevanja celotne kabine omogočila do 48 dodatnih kilometrov.

Inženirjem podjetja ZF je uspelo grelne elemente vgraditi neposredno v strukturo varnostnega pasu, zato ta ni bistveno debelejši in širši od običajnih varnostnih pasov, enaka pa ostajata tudi način uporabe in varnost. Sama vgradnja naj ne bi zahtevala bistvenih sprememb, zato bi lahko z njo hitro lahko pričela večina avtomobilskih proizvajalcev. Pri podjetju ZF zaenkrat še ne razkrivajo, ali je predstavljena tehnologija že oziroma kdaj bo zrela za množično uporabo.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: ZF.)

Mnenja uporabnikov

4 komentarjev za "Ogrevan varnostni pas za povečanje dosega električnih vozil"


mrtwelvetrees
1 leto 3 meseci nazaj

Raje kot to imam ogrevano rit, volan in šalthebl 🙂

whitee
1 leto 3 meseci nazaj

Vse v redu, samo v prste bo še vedno zeblo.

1 leto 3 meseci nazaj

Proizvajalci bi sicer lahko ob uvedbi tega ogrevanega pasu prilagodili ogrevanje kabine tako, da bi greli le nožni prostor (prek ventilacijskih rež) in dodali še ogrevan volan. Nekaj smisla ima, vendar zopet dodatna tehnologija – dodatni potencial za okvaro.

1 leto 3 meseci nazaj

Vse to direktno ogevanje so PTC grelci (grelna žica), tukaj bo prej zadeva mehansko uničena )zaradi premikanja itd.) kot se bo pa kaj pokvarilo, ker gre dobesedno samo za kos žice.

 
Pogled v prihodnost s konceptom Peugeot Inception
BYD z novo premijsko znamko električnih vozil