Fiatova elektrifikacija
Po novem tudi hibridna 500X in tipo
Fiat zaokrožuje elektrifikacijo svoje modelne palete z modeloma 500X in tipo z blago hibridno tehnologijo.
Četrtek, 17. februar 2022
Pogonski sklop novih modelov z oznako hybrid sestavljata 1,5-litrski turbobencinar s 96 kilovati (130 KM) moči in 240 Nm navora ter 48-voltni elektromotor, ki prispeva dodatnih 15 kilovatov (20 KM) moči ter 55 Nm navora. Le-to se prenaša na sprednji kolesi prek sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika.
Čeprav gre uradno za blagi hibrid, je lahko pri obeh modelih bencinski motor izklopljen kar 47 odstotkov časa po mešanem meritvenem ciklu WLTP in kar do 62 odstotkov časa med mestno vožnjo. Z obema avtomobiloma je mogoče speljevati, parkirati in celo voziti le na elektriko, pri čemer sistem zagotovi nekaj energije tudi z regeneracijo ob zaviranju.
Hibrid tako v urbanem ciklu omogoča za 0,3 l/100 km manjšo porabo kot pri 1,6-litrskem dizlu, hibridni 500X pa povzroči tudi za 11 odstotkov manj izpustov kot denimo z 1,3-litrskim bencinskim motorjem.
Pospešek do stotice s tipom hybrid traja okrog devet sekund, medtem ko hibridni 500X za to potrebuje štiri desetinke sekunde več.
Oblikovno se oba modela od ostalih izvedb razlikujeta le po oznaki hybrid na zadku. Tipo s hibridnim sklopom bo na voljo tudi v pred kratkim predstavljeni izvedbi SW cross, oba pa tudi v vpadljivi različici RED. V prodajne salone bosta prispela aprila.
Oznake:
- 500X
- blagi hibrid
- elektrifikacija
- Fiat
- hybrid
- tipo