Z nekoliko bolj obsežno prenovo so pri MG-ju poskrbeli, da bo njihov največji športni terenec HS sledil prodajno zelo uspešnemu, a nekoliko manjšemu ZS. Z novim odbijačem, žarometi LED in veliko sprednjo masko se odločno postavlja na vrh modelne palete MG-ja.
Samodejni menjalnik za doplačilo
Kot so sporočili pri uvozniku za Slovenijo, bo prenovljeni HS na voljo v treh različnih paketih opreme. Pri vseh je vgrajen 1,5-litrski prisilno polnjen bencinski motor s 119 kilovati, ki sodeluje z ročnim 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Za doplačilo dva tisoč evrov je na razpolago tudi samodejni menjalnik, vendar le pri dveh bolje založenih paketih opreme. Za nekoliko bolj ekološko usmerjene kupce imajo v paleti še priključno-hibridni pogon z baterijo zmogljivosti 16,6 kilovatne ure, kar je dovolj za 52 kilometrov električnega dosega.
25,6 centimetrov meri diagonala zaslona na dotik, ki ostaja enak kot pri predhodniku, a ima posodobljeno programsko opremo. Cene se v Sloveniji pričnejo pri 24.900 evrih in se končajo pri 30.900 evrih kot stane različica Luxury v kombinaciji s samodejnim menjalnikom. Cene za priključno-hibridno izvedenko se pričnejo pri 38.900 evrih.
Avtomobilizem.com (Vir in foto: MG)
Mnenja uporabnikov
3 komentarjev za "V Slovenijo zapeljal prenovljeni MG HS: ni električen, a je pomemben"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Bodo sploh prodali kaksnega prikljucnega hibrida?
Glede na podatke sekcije so letos prodali enega. Ali je šel dejanskemu kupcu ali je testni za prodajni salon pa se žal ne ve.
Hm, za podoben denar dobiš Micko PHEV. Komu bolj zaupaš? Moj kolega Micki.