Potniška in tovorna različici sta tako kot drugi že znani predstavniki Volkswagnove električne družine ID, zasnovana na modularni platformi za električne avtomobile MEB. Foto: Volkswagen
Potniška in tovorna različici sta tako kot drugi že znani predstavniki Volkswagnove električne družine ID, zasnovana na modularni platformi za električne avtomobile MEB. Foto: Volkswagen

Ko so pri Volkswagnu leta 2017 predstavili floto električnih vozil, se je zgodila klasična reakcija – nekaterim so bili všeč, drugim pa ne. Vsem, ali vsaj večini, pa je bila takoj všeč študija ID. buzz, ki je spominjala na ikonični Volkswagnov kombi iz šestdesetih let.

Zdaj je študija postala resničnost in ID. buzz je po večini ohranil ime, pa tudi oblikovne značilnosti študije.

Jozef Kaban, vodja oblikovanja pri znamki Volkswagen, je za Avtomobilnost povedal: "Zgodbo ID. buzza smo začeli že na detroitskem avtomobilskem sejmu leta 2017. Tam smo ga prvič pokazali. Veseli smo, da nam je uspelo ohraniti večino prvinskega značaja. Razlike so zelo majhne. Lahko rečem, da smo nekatere stvari še izboljšali, ga naredili še privlačnejšega. Veseli smo, da vam lahko pokažemo ID. buzz, ki je nabit s čustvi. Ne le zunaj, tudi znotraj smo našli popolno ravnovesje med privlačno obliko in uporabnostjo."

Baterija z zmogljivostjo 77 kWh obljublja za 425 kilometrov vožnje. Povedali pa so nam tudi, da prihajajo različice z manj in bolj zmogljivimi baterijami. Foto: Volkswagen
Baterija z zmogljivostjo 77 kWh obljublja za 425 kilometrov vožnje. Povedali pa so nam tudi, da prihajajo različice z manj in bolj zmogljivimi baterijami. Foto: Volkswagen

Razkošno prostoren

Če v notranjosti odmislimo voznikov in osrednji zaslon, ki sta znana že iz drugih ID-jev, prinaša ID. buzz verjetno najbolj razburljivo notranjost, ki so jo pri Volkswagnu kdaj koli naredili.

Včasih se zdi, da oblika obljublja več, kot potem v resničnosti vožnja zares ponudi. Ni takšen avtomobil. Čeprav so baterije, pogonski sklop in električni motor koncernski in posledično že znani, je vožnja prijetna. Prvič zato, ker je s širino skoraj dveh metrov razkošno prostoren, drugič pa zato, ker je voznikov položaj za volanskim obročem kombijevsko prijeten. Baterije so vgrajene v dnu avtomobila in s tem znižujejo težišče avtomobila. Posledično je nagibanja v ovinkih manj, kot bi ga od takega avtomobila pričakovali.

Čeprav gre za avtomobil, ki je z dolžino 4,712 metra dobrih 20 centimetrov krajši od multivana, je občutek prostornosti večji. Foto: Volkswagen
Čeprav gre za avtomobil, ki je z dolžino 4,712 metra dobrih 20 centimetrov krajši od multivana, je občutek prostornosti večji. Foto: Volkswagen

Tudi tovorna različica

Ob potniškem ID. buzz bo na voljo tudi tovorna različica cargo. Spredaj bo prostora za voznika in dva potnika, zadaj pa bo kar 3900-litrski prostor, kamor bo mogoče povsem enostavno postaviti tudi dve evropaleti. A ker jih ni mogoče naložiti ob zadnjih dvižnih vratih, bo za doplačilo na voljo tudi z zadnjimi krilnimi vrati.

Celoten prispevek lahko pogledate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.