Avto.info

DS 7

Prenovljeni DS 7 je tu!

Kompaktni križanec DS 7 je v svoji prenovljeni obliki pravkar uradno zapeljal na slovenske ceste.

Sreda, 25. januar 2023

DS 7 je kot prvi »pravi« novodobni DS luč sveta ugledal leta 2017, sedaj pa je doživel manjšo prenovo. Le-ta mu je med drugim prinesla večjo ter s kromom izraziteje poudarjeno sprednjo masko, nove žaromete s tehnologijo pixel led vision 3.0 s 84 led diodami, ki glede na vozne razmere samodejno prilagajajo svetlobni snop (pet režimov), nove dnevne luči, osvežene odbijače, ostreje urezana zadnja svetlobna telesa ter napis DS Automobiles na zadku.

Novi sta tudi dve karoserijski barvi izmed skupaj šestih ter dizajni platišč premera do 21 palcev, notranjost pa ob prestižnih materialih in nekaterih umetelno ukrojenih elementih, kot je, na primer, vzorec paščka ročne ure na naslonjalih v usnje odetih sedežev, drugačno ambientalno osvetlitev ter posodobljen infotainment z zaslonom premera 30,5 cm.

Ta se poleg drugačne grafike in bogatejšega nabora funkcij lahko pohvali s sistemom DS iris z možnostjo glasovnega upravljanja, na krovu pa je po novem tudi še več varnostnih in asistenčnih sistemov – med drugim tudi sistem, ki s pomočjo kamere spremlja cesto pred vozilom in v prid čim udobnejše vožnje samodejno prilagaja podvozje.

Motorno paleto poleg 1,5-litrskega dizelskega motorja s 96 kW (131 KM) sestavljajo še trije priključni hibridi – s 165 kW (224 KM) in pogonom na sprednji kolesi, z 221 kW (300 KM) in pogonom na štiri kolesa ter po novem tudi najzmogljivejša različica z 265 kW (360 KM) in zmogljivostim primerno prilagojenim podvozjem.

Priključni hibridi (ti bodo po predstavljali večino prodaje) so opremljeni z baterijo kapacitete 14,2 kWh in v mešanem režimu obljubljajo do 69 km oziroma v mestnem do 81 km električne vožnje. Polnjenje z vgrajenim polnilcem z močjo 7,4 kW traja okoli dve uri.

Nekoliko drugačna je tudi sestava paketov opreme; vstopni se po novem imenuje bastille, opera je postal samostojen paket. Cene prenovljenega DS 7 se v kombinaciji z dizelskim motorjem začenjajo pri 39.600 evrih, najcenejši priključni hibrid (z opremo performance line) pa 54.650 evrov.

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.