Novice

Mercedes-Benz EQS SUV za še več električnega prestiža

Nemški avtomobilski proizvajalec je predstavil model prestižnega električnega športnega terenca, ki bo krojil vrh njihove ponudbe.

Mercedes-Benz EQS SUV se na vrhu Mercedesove ponudbe pridružuje lani predstavljeni limuzinski različici modela EQS in bo ponujal zmogljivosti in prestiž tega razreda. Novi EQS SUV bo z dolžino 5,125 m omogočal namestitve sedmih sedežev, potnikom pa ob širini 1,959 m, višini 1,718 m in medosni razdalji 3,210 m ne bo zmanjkovalo prostora.

Zunanjost novega premijskega modela znamke izraža skladnost z najnovejšimi oblikovalskimi smernicami ter poudarja prestiž in mogočnost. Kot smo pri električnih modelih že vajeni, so oblikovalci precej poudarka namenili aerodinamičnim lastnostim, ki so jih brezšivno združili z dinamično silhueto novega športnega terenca.

Prostorna notranjost izhaja iz zasnove limuzinskega brata, vozniku in potnikom pa bo nudila vrhunsko udobje in najsodobnejše tehnološke rešitve. Standardno bo za prikaz informacij vozniku poskrbela digitalna instrumentna plošča z zaslonom velikosti 12,3 palca v kombinaciji z 12,8-palčnim osrednjim zaslonom informacijsko-multimedijskega sistema, ob izbiri močnejše različice pa bo za prikaz informacij skrbel sistem MBUX Hyperscreen s tremi zasloni, združenimi v steklenem panelu velikosti 56 palcev. Seveda so pri Mercedesu tudi modelu EQS SUV namenili celotno paleto najsodobnejših voznikovih pomagal, vključno z aktivnim regulatorjem hitrosti, sistemom za ohranjanje voznega pasu ter aktivnim pomočnikom za zaviranje v sili.

Novi Mercedes-Benz EQS SUV bo najprej na voljo v treh različicah. Osnovno ((EQS 450+) bo poganjal električni motor na zadnji osi z močjo 265 kW in 568 Nm navora, medtem ko bo EQS 450 4Matic ob enaki moči na voljo s štirikolesnim pogonom in navorom 800 Nm. Pri najmočnejši različici EQS 580 4Matic bo za pogon vseh koles skrbel električni pogonski sklop z močjo 400 kW in 858 Nm navora. Za udobje med vožnjo in vrhunske vozne lastnosti bo standardno na voljo zračno vzmetenje Airmatic s prilagodljivimi blažilniki, s pomočjo sistema Dynamic Select pa bo možno izbirati več voznih načinov – Comfort, Sport, Eco in Individual.

Baterija kapacitete 107,8 kWh naj bi v najboljšem primeru zagotavljala dovolj energije za do 660 km (WLTP) dosega z enim polnjenjem  v različici EQS 450+ (od 536 km do 660 km) ter med 507 km in 613 km pri različicah EQS 450 4Matic in EQS 580 4Matic. Polnjenje bo na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom možno z največjo močjo do 200 kW, baterijo pa bo v tem primeru moč napolniti med 10 in 80 odstotki v približno 31 minutah. V primeru polnjenja na polnilnicah z izmeničnim tokom bo največja moč polnjenja 9,6 kW, baterijo pa bomo v tem primeru napolnili v 11 urah in petnajstih minutah.

S prodajo novega prestižnega električnega športnega terenca naj bi pričeli še letos, cen pa zaenkrat še ne razkrivajo.

Avtomobilizem.com (Vir: Mercedes-Benz, Carscoops. Foto: Mercedes-Benz.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Razkritje Audijevega koncepta Urban Sphere
Sedma generacija BMW serije 7