Računalništvo, telefonija
Digitalizacija
Poslovne rešitve
17.05.2022 12:10
Posodobljeno 2 leta nazaj.

Deli z drugimi:

Share

Vozlišče kontaktnega centra za podjetja, kot ga še niste poznali

Stranke v današnjem svetu za komunikacijo uporabljajo različne kanale. Integracija vseh v eno orodje, ki učinkovito in preprosto omogoča upravljanje in organiziranje vseh zahtev, je bil izziv in cilj podjetja NFON. Zdaj storitev nudijo in je ena boljših rešitev za komunikacijo, kar si jih lahko v poslovnem svetu omislite.
NFON predstavlja Contact Center Hub, napredno oblačno vozlišče kontaktega centra za mala in srednje velika podjetja.
NFON predstavlja Contact Center Hub, napredno oblačno vozlišče kontaktega centra za mala in srednje velika podjetja.

Contact Center Hub je obsežna, a za uporabo preprosta storitev. Povezuje vse komunikacijske kanale s strankami v eno vozlišče. Zaposlenim v klicnem centru omogoča, da poznajo vse pomembne informacije o klicatelju in izboljšajo splošno izkušnjo stranke. In to danes šteje.

Vse na enem mestu

NFON predstavlja Contact Center Hub, napredno oblačno vozlišče kontaktega centra za mala in srednje velika podjetja. Povezuje vse običajne komunikacijske kanale na enem mestu, tako si lahko uporabniki kadar koli ogledajo posodobljeno zgodovino strank in ponudijo najboljšo storitev. Podjetja se morajo zavedati, da izkušnjo strank in njihovo zadovoljstvo lahko povečajo le tisti, ki svoje stranke dovolj dobro poznajo. In če je pri tem lahko v pomoč tehnologija – zakaj pa ne.

»Z NFON Contact Center Hub ponujamo malim in srednje velikim podjetjem najsodobnejšo vsekanalno rešitev in pomagamo dvigniti odnose s strankami na popolnoma novo raven,« pojasni Stefan Walcz, NFON AG. NFON Contact Center Hub ponuja profesionalne funkcije kontaktnega centra, prilagojene ciljni skupini. Je hitro razširljiv, poudariti pa moramo, da strokovnjaki podjetja NFON strankam vedno nudijo podporo tudi v lokalnem jeziku.

Sodobno in preprosto

Poleg nadvse pregledne zgodovine strank na enem mestu, samo ene aplikacije (ki bo uredila morebitno zmedo, ki je na področju komunikacije do zdaj vladala v podjetju)  in integracije vseh kanalov ter intuitivnega vmesnika, je gotovo še dvoje – s storitvijo boste izboljšali izkušnje strank, podjetje pa bo optimalno izkoristilo svoj vložek, saj NFON nudi prilagodljivo tarifo, ki se prilagaja vašim potrebam. Izberete lahko kombinacijo iz ponudbe ali jo sestavite po lastni izbiri.

Fleksibilnost in neskončne možnosti

Kjerkoli, kadarkoli in na katerikoli napravi! Večkanalni kontaktni center ponuja poslovno komunikacijo, upravljate lahko s telefonom, e-pošto, klepeti, Facebook Messengerjem, Whatsappom. Verjemite, da boste imeli zdaj vse na dosegu rok in bolj organizirano, kot ste imeli kadarkoli.

Posebna akcija CASHBACK do konca junija 2022

Vse do konca junija 2022 pri NFON-u nudijo posebno akcijo CASHBACK za podjetja. V tej akciji partnerji ne izgubite provizije, od NFON-a dobite »leade«, kar vam omogoči takojšnjo možnost prodaje, z vsemi ugodnostmi pa imate v rokah odlično orodje za zagon prodaje novega produkta v vašem portfelju.

Ob zamenjavi starega telefonskega sistema za sistem NFON menjavo plača NFON. Več o akciji in pogojih pa NA TEJ POVEZAVI.


Prijavi napako v članku
Članek je pripravljen v sodelovanju s podjetjem NFON (Issimo fit).
Vas zanima več iz te teme?
NFON Integration

Povezave



Kaj berejo drugi?

Partnerji Računalniških novic Prikaži vse

MITS d.o.o.

Butari 20a, 6272 Gračišče, Tel: 040 895 342
Bodite pozorni pri izbiri pravega ponudnika programskih rešitev za gostinstvo, hotelirstvo in druge storitvene dejavnosti. Večina ponuja le generične oblike rešitev, ki ne zadostujejo ... Več

SOREX d.o.o.

Foersterjeva ulica 10, 8000 Novo mesto, Tel: 07 337 90 10

ARES RAČUNALNIŠTVO d.o.o.

Tržaška cesta 330, 1000 Ljubljana, Tel: 01 256 21 50
Ares računalninštvo d.o.o. vam po nakupu nudi brezplačno tehnično pomoč, izvaja pa tudi kompletne instalacije in servis računalniške opreme. Več

PRIMO TELEFONIJA d.o.o.

Šmartinska cesta 106, 1000 Ljubljana, Tel: 07 490 14 50