Od leta 2024 bodo v tovarni Mioveni v Romuniji izdelovali novo generacijo dusterja na konstrukcijski osnovi CMF-B, želijo pa loviti kupce v avtomobilskem razredu C. Foto: Dacia
Od leta 2024 bodo v tovarni Mioveni v Romuniji izdelovali novo generacijo dusterja na konstrukcijski osnovi CMF-B, želijo pa loviti kupce v avtomobilskem razredu C. Foto: Dacia

Dacia, ki v času pomanjkanja čipov in drugih komponent v avtomobilski industriji žanje velike uspehe, njen model sandero pa je bil najbolje prodajan model avtomobila v Evropi v januarju, je med predstavitvijo strateškega načrta Renaulution 14. januarja 2021 razkrila konceptno vozilo bigster.

Oblikovalska študija je naznanila odpiranje novih obzorij za ponudbo znamke, še zlasti v segmentu C.

Za konceptni bigster so pri Dacii dejali, da je zvest duhu znamke, čvrst in prostoren 4,6 metra dolg avtomobil. Na trg bo predvidoma prišel v letu 2025.

Leta 2025 bodo pri Dacii začeli izdelovati na študiji bigster concept temelječ nov model športnega terenca segmenta C. Foto: Dacia
Leta 2025 bodo pri Dacii začeli izdelovati na študiji bigster concept temelječ nov model športnega terenca segmenta C. Foto: Dacia

Jogger, razkrit septembra 2021 na mednarodni razstavi mobilnosti IAA Mobility v Münchnu, pa je bil prvi model znamke segmenta C, ki na novo opredeljuje koncept vsestranskega in dosegljivega družinskega avtomobila.

Dacia avtomobile izdeluje v Romuniji in Maroku, obe tovarni pa imata dodatne proizvodne zmožnosti tako za različne vrste karoserij – limuzine, kombilimuzine in športne terence segmentov B in C, za modele z motorji z notranjim zgorevanjem, alternativnimi in hibridnimi pogonskimi sklopi, ki jamčijo za izpolnjevanje spreminjajočih se predpisov. Tovarni sta opremljeni za izdelavo avtomobilov dolžine od 4,1 do 4,6 metra, z dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom.

Ponujali bodo bistvo

Ta konstrukcijska osnova zagotavlja veliko prožnost znamki, ki tako svoj industrijski načrt razvija v skladu z izvedbo novega produktnega načrta in še posebno svoje ofenzive v segmentu C.

"Dacia je dve leti po predstavitvi strateškega načrta Renaulution uspešno končala fazo temeljite preobrazbe s prenovo celotne ponudbe, uvedbo nove celostne podobe in okrepitvijo ponudbe elektrificiranih avtomobilov. Odslej smo osredotočeni na ofenzivo v segmentu C, temu primerno razvijamo industrijski načrt in ob tem še naprej ostajamo zvesti našim temeljnim vrednotam: kupcem ponujati bistveno z najboljšim razmerjem med uporabno vrednostjo in ceno," pravi Denis le Vot, generalni direktor znamke Dacia.