Izpostavljeno
Dolenjska
ponedeljek, 29. april 2024
17:00 Odprtje razstave "Whispers of Binary Dreams", Pumpnca Novo mesto
torek, 30. april 2024
20:00 Kresovanje v Regrči vasi, Sv. Rok Regrča vas
sreda, 1. maj 2024
06:00 Pohod na Javorovico, zbor pri GD Gorenje Vrhpolje pri Šentjerneju
06:00 Tradicionalna prvomajska budnica z Mestno godbo Novo mesto in mažoretami, Glavni trg Novo mesto
08:30 Prvomajski pohod, Železniška postaja Straža
VečBela krajina
ponedeljek, 29. april 2024
10:00 Počitniške aktivnosti, MC Metlika
torek, 30. april 2024
10:00 Počitniške aktivnosti, MC Metlika
20:00 Kresovanje Smuk
sreda, 1. maj 2024
07:30 Pohod na Krašnji Vrh, zbor na Pungartu Metlika
10:00 Praznovanje 1. maja Krašnji Vrh
VečPosavje
ponedeljek, 29. april 2024
07:00 - 13:00 Krvodajalska akcija, ŠD OŠ Leskovec pri Krškem
torek, 30. april 2024
07:00 - 13:00 Krvodajalska akcija, ŠD OŠ Leskovec pri Krškem
sreda, 1. maj 2024
11:00 Prvomajsko srečanje Lisca
četrtek, 2. maj 2024
10:00 33. Gorski tek na Lisco, start na igrišču Orehovo
sobota, 4. maj 2024
15:00 Spidvej: Kvalifikacijska dirka za evropsko prvenstvo, Stadion Matije Gubca Krško
Več7.8.2023 | 08:30 | STA; M. K.
Brežice - Združenje slovenskih pivovarn, ki združuje industrijske in male pivovarje, je ob mednarodnem dnevu piva v brežiški pivovarni Reset predstavilo pivski potni list BeerPass. Projekt ima izrazito turistično noto, z njim se želijo povezati, okrepiti tržni položaj in svojo prepoznavnost. Tujcem želijo Slovenijo predstaviti tudi kot deželo piva.
Kljub temu da je pivo pomemben del slovenske gastronomske in turistične ponudbe, želijo s projektom pivskega potnega lista vlogo te pijače v slovenskem turizmu še okrepiti, je povedal predsednik Združenja slovenskih pivovarn pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS) Andrej Sluga.
Uporabnikom želijo približati tudi odgovorno uživanje alkoholnih pijač, okrepiti kulturo pitja piva ter jih hkrati seznaniti s ključnimi turističnimi znamenitostmi.
Gre sicer za svojevrsten vodič, ki potrošnike vodi do 15 pivovarn oz. tovrstnih ponudnikov po državi in jim omogoča spoznavanje z različnimi vrstami piva. V projekt so vključili tudi nagradno igro, izžrebance pa bodo nagradili z večjimi količinami piva, je še dodal Sluga.
Po besedah direktorice Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij pri GZS Tatjane Zagorc sicer slovenski pivovarji, pri katerih le dva odstotka prodaje pripadata majhnim pivovarnam, sledijo pivovarskim razvojnim smernicam, širijo ponudbo in krepijo kakovost svojih izdelkov.
To je, kot je ocenila, razvidno tudi iz poslovnih podatkov, po katerih je v Sloveniji lani delovalo 99 pivovarn z nekaj več kot 620 zaposlenimi. Dodana vrednost je v omenjeni dejavnosti lani znašala 70 milijonov evrov, dodana vrednost na zaposlenega pa je dosegla nekaj manj kot 113.000 evrov.
Slovenski pivovarji so sicer lani proizvedli 2,2 milijona hektolitrov piva. V Sloveniji ji bilo lani popitega ali drugače porabljenega 1,6 milijona hektolitra piva, poraba na prebivalca pa je dosegla 76 litrov. V maloprodaji so prodali 67 odstotkov piva, v gostinstvu pa preostanek s 33 odstotki, je navedla direktorica omenjene zbornice.
Pri projektu BeerPass se je povezalo 15 slovenskih pivovarjev. Gre za pivovarne oz. znamke Clef, Crazy Duck, Green Gold, Lobik, Loo-blah-nah, Maister, Pivovarna Maribor, Reservoir Dogs, Reset, Tektonik, Time, Pivovarna Union, Vizir, Zajc ter Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije.
Mednarodni dan piva od leta 2017 praznujemo vsak prvi petek avgusta.
Slika 1: V petek v Brežicah (Foto: GZS)
Slika 2: Tatjana Zagorc
Slika 3: Andrej Sluga
Slika 4: Slovenski pivovarji s projektom BeerPass do večje uveljavitve in prepoznavnosti
Povezane objave
Ocene komentarjev