Piranski hoteli med zimskimi počitnicami dobro zasedeni

Hoteli v piranski občini so bili med zimskimi počitnicami dobro zasedeni, ugotavljajo v Turističnem združenju Portorož. Med 19. februarjem in 5. marcem so turisti tako ustvarili 32.000 nočitev, kar je za 17 odstotkov več kot med zimskimi počitnicami leta 2020. Prevladovali so domači gostje, ob tem pa so zabeležili tudi 28 odstotkov tujih nočitev.

Med 19. februarjem in 5. marcem so turisti  ustvarili 32.000 
nočitev Foto: Sonja Ribolica
Med 19. februarjem in 5. marcem so turisti ustvarili 32.000 nočitev Foto: Sonja Ribolica

PORTOROŽ V primerjavi z letom 2020, torej pred začetkom epidemije novega koronavirusa, je bilo domačih nočitev za 80 odstotkov več, tujih pa za 40 odstotkov manj, so zapisali v portoroškem turističnem združenju.

Februarja so nagovarjali domače goste z zimsko destinacijsko kampanjo, s katero so sporočali, da je na morju lepo tudi pozimi. V kampanji, ki je nagovarjala predvsem družine, so sodelovali tudi štirje ponudniki z destinacije. S spletnimi oglasi so dosegli več kot milijon spletnih uporabnikov, pri čemer je vsak uporabnik oglase videl v povprečju 4,5-krat. Spletni oglas se je prikazal 4,6-milijonkrat, zabeležili pa so tudi 4900 klikov na oglas.

V Portorožu medtem že načrtujejo pomladno oglaševalsko akcijo, pri kateri se bodo osredotočili na tuje trge, predvsem na Avstrijo, Nemčijo (Bavarsko), Italijo in Madžarsko, od koder prihaja večina tujih gostov. Manjši del sredstev bodo usmerili tudi na Češko in Slovaško.

Oglaševali bodo v obdobju pred in po poletni sezoni s ciljem uravnoteženja turističnih tokov, izpostavljali pa bodo številna lokalna doživetja, predvsem tista na temo aktivnosti na svežem morskem zraku, zdravja in dobrega počutja ter kulinarike. Tudi letos računajo, da se jim bo v kampanji pridružilo več turističnih ponudnikov z destinacije. Kot so spomnili, se jih je lani v podobno kampanjo vključilo kar 16, in sicer tri večje hotelske verige in 13 manjših ponudnikov.


Najbolj brano