Triglavska jezera. Foto: BoBo
Triglavska jezera. Foto: BoBo

Slovenija na Expu 2020 posebno pozornost namenja izpostavitvi slovenskega turizma in štirih makrodestinacij, zato je od decembra naprej vsak mesec v znamenju ene od slovenskih turističnih makrodestinacij. Prva se je z animacijskim programom predstavila alpska Slovenija.

Klemen Langus, direktor Turizma Bohinj in koordinator predstavitve makrodestinacije alpska Slovenija na Expo Dubaj, je zbranim poslovnim partnerjem predstavil naravne in kulturne značilnosti ter turistično ponudbo regije, ki sega vse od Julijskih Alp, prek Kamniško-Savinjskih Alp do Pohorja.

Ob predstavitvi je še posebej poudaril pomen trajnostnega razvoja turizma: "Trajnostni ali bolje rečeno odgovorni turizem je zapisan v DNA slovenskega turizma. To še posebej velja za alpski del Slovenije, kjer je eden najstarejših narodnih parkov v Evropi, Triglavski narodni park, kjer najdemo najstarejšo trto na svetu. To so kraji, kjer so doma vrhunski slovenski športniki, kjer ustvarja z Michelinovimi zvezdicami nagrajena najboljša svetovna kuharska mojstrica. To so kraji, kjer se je rodila tipična alpska glasba in kraji, kjer je človek v najžlahtnejšem pomenu besede povezan z naravo. V okviru predstavitve na Expo Dubaj smo pripravili posebno animacijo. Obiskovalci se bodo lahko preizkusili na planiški velikanki in na simboličen način v velikem loku skočili v leto 2022. Plesno-glasbeni nastop folklorne skupine iz Bohinja pa bo obiskovalcem približal alpsko kulturo. Dogodek na svetovni razstavi v Dubaju je pomemben za tkanje novih poslovnih vezi in krepitve celostne podobe Slovenije kot zelene destinacije."

Predstavitev alpske destinacije je zaokrožil poslovni dogodek z delavnico slovenskega turizma, na kateri se je predstavilo deset podjetij in organizacij tega dela Slovenije: Alpinia, d. o. o., Destina Bohinj, Hotel Ribno Bled, RTC Krvavec, Sava Hotels & Resorts, združenje Kamniško-Savinjske Alpe, LTO Rogla Zreče, Razvojna agencija RAGOR, Turizem Bled in Turizem Bohinj.

Direktor slovenskega paviljona na Expo 2020 Jurček Žmauc je ob tem izrazil zadovoljstvo, da slovenski paviljon gosti predstavnike turistične panoge iz Slovenije in ZAE. "Expo je izjemna priložnost, da Slovenijo predstavimo svetu ne le kot inovatorko na številnih področjih, temveč tudi kot priljubljeno turistično destinacijo. Predstavitev Slovenije na Expu za zdaj ocenjujemo kot izjemno uspešno, v oktobru in novembru smo imeli skupaj več kot 220.000 obiskovalcev, povprečna ocena vsebin paviljona od obiskovalcev je visoka – 8,5. Slovenija se na Expu predstavlja kot zelena država, navsezadnje smo prvi na svetu, ki smo dobili naziv 'zelena destinacija'. In prav vsak, ki obišče naš paviljon, se lahko na lastne oči prepriča o zgodbi edinstvenega prepleta neokrnjene narave, znanja, inovacij in prebojnega gospodarstva. Expo je izjemna priložnost, da Slovenijo predstavimo svetu ne le kot inovatorko na številnih področjih, temveč tudi kot priljubljeno turistično destinacijo."

Z njim se strinja tudi v. d. direktorice Slovenske turistične organizacije Ilona Stermecki. "Svetovna razstava je odlična priložnost, da potencialnim gostom iz Združenih arabskih emiratov, za katere je značilna visoka potrošnja na destinaciji, predstavimo Slovenijo kot varno, butično in zeleno turistično destinacijo z raznoliko ponudbo ter številnimi možnostmi edinstvenih doživetij za zahtevnejše goste."

Alpski Sloveniji bodo potem v nizu sledile še Ljubljana in osrednja Slovenija, mediteranska in kraška Slovenija ter termalna panonska Slovenija.