Novice

Citroën C3 Aircross: škatlast sedemsedžnik

Citroën nadaljuje z radikalno nadgradnjo svoje modelne palete. Tokrat je na vrsto prišel C3 Aircross, ki bo na ceste zapeljal proti koncu leta z novo škatlasto podobo in tudi v baterijsko-električni različici.

S 4.390 milimetri je druga generacija C3 Aircross dvajset centimetrov daljša od prejšnje. Bolj kot na povečano prostornost stavi na izboljšano praktičnost in možnost dodatnih dveh sedežev, ki ga spremenita v sedemsedežni model. Tako kot klasični C3, Opel Frontera in Opel Crossland, tudi C3 Aircross, sloni na Stellantisovi arhitekturi SCP (Smart Car Platform).

Višja oddaljenost za več udobja med vožnjo

Citroën poudarja, da C3 Aircross prinaša še nekoliko več udobja in serijsko vgrajene tehnologije, ker je nekoliko bolj oddaljen odCitroen C3 Aircross EV avtomobilizem.com_2 tal kot C3, pa ponuja še boljšo vidljivost iz vozila. Zaradi ravne strešne linije bodo v tretji vrsti lahko udobno sedeli tudi višjerasli potniki.

Oblikovno se močno odmika od prehodnika. V ospredju je škatlasta oblika, ki jo poudarijo velika platišča in serijsko nameščeni strešni nosilci. Tako kot C3, bo tudi C3 Aircross, serijsko opremljen z žarometi LED, projicirnim zaslonom in parkirno asistenco. Bolje založeni paketi prinašajo 10,25-palčni zaslon na dotik, možnost induktivnega polnjenja telefona, samodejni prižig žarometov in kamero za vzvratno vožnjo.

Pogonske različice ostajajo neznanka

Pogonskih informacij zaenkrat Citroën ne razkriva, a bodo najverjetneje motorji enaki ali zelo podobni tistim pri C3. To pomeni, da bosta na voljo klasični 1,2-litrski bencinski motor z ročnim 5-stopenjskim menjalnikom ali 1,2-litrski blago-hibridni bencinski motor s samodejnim 6-stopenjskim menjalnikom. Podobno pričakujemo pri električni različici, ki bo vzeta iz modela ë-C3. E lektrični C3 Aircross bo tako poganjal spredaj nameščen elektromotor s 83 kilovati, kar je dovolj za 11-sekundni pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro in najvišjo hitrost 135 kilometrov na uro. Litij-železofosfatna baterija zmogljivosti 44 kilovatnih ur je nameščena v dnu ter omogoča po merilnem ciklu WLTP do 320 kilometrov dosega. Polnjenje bo preko izmeničnega toka potekalo z močjo 7 kilovatov, preko enosmernega toka pa z močjo do 100 kilovatov.

Fotografij notranjosti za zdaj pri Citroënu niso pokazali.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Citroën.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Googlovi zemljevidi bodo olajšali iskanje električnih polnilnic
Uspešen debut baterij z elektrolitom v poltrdem stanju v modelu Nio ET7