Prvi Volkswagen je v Združene države Amerike pripeljal slavni avstrijski poslovnež Max Hoffman. Bil je zaslužen, da so čez lužo prišli številni evropski avtomobilski proizvajalci, v zgodovino pa se je zapisal kot prvi ameriški uvoznik Volkswagnov in Porschejev.
Prodaja je hitro rasla, potreba po dobrem servisu je bila nujna
V petdesetih letih prejšnjega stoletja je prodaja hitro rasla in vodilni v Wolfsburgu so stkali tesnejše vezi s Hoffmanom. Skupaj so ustvarili ameriško divizijo, kar je med drugim pomenilo, da so morali v ZDA ustvariti servisno-prodajno mrežo. Šlo je za izredno drag projekt, saj so morali zagotoviti storitve po celotnem ozemlju. Tveganje se je poplačalo, Beetle in Microbus sta postala uspešnici. Drugi evropski avtomobilski proizvajalci (Opel, Peugeot in Renault) so v ZDA pogoreli prav zato, ker niso imeli na voljo servisne in prodajne mreže.
Volkswagen of America je bil ustanovljen leta 1955 v New Jerseyu. Ob ustanovitvi so v ZDA poslali tri servisne tehnične svetovalce, njihova naloga je bila učenje bodočih mehanikov za modela Beetle in Bus. Mehanikom je bila v izredno pomoč tehnična enakost med modeloma, saj sta bila oba zasnovana okrog zračno hlajenega štirivaljnega motorja. Za šolanje so izdelali tudi floto posebnih kombijev, ki so jih vključili v poseben šolski program Mobile Service School.
Obnovljen po vzoru originala
V naslednjih mesecih so tehniki s trojico Busov prevozili ogromno kilometrov, saj so potovali od kraja do kraja in učili serviserje. S seboj so prevažali celoten nabor orodij, dokumentacijo, popoln motor, 4-stopenjski ročni menjalnik in sprednjo os. Skozi leta je flota šolskih Busov narasla na neverjetnih 14 vozil. Ni povsem jasno, kaj se je zgodilo z njimi, a očitno je enemu uspelo preživeti. Zbiratelj Volkswagnov Lind Bjornsen ga je našel v skednju v zvezni državi Ohio.
Na tem mestu je najverjetneje čakal zadnjih 43 let, preden pa je postal del skednja, so ga desetkrat prebarvali in mu namestili neoriginalne zadnje luči. Kljub temu je Bjornsen prepoznal njegovo vrednost in ga v celoti obnovil. Obnova je trajala pet mesecev, celoten proces pa je bil usmerjen k izdelavi originalu enakega Busa. Pobarvan je bil v enako modro barvo, enake so tudi nalepke na karoseriji.
Avtomobilizem.com (Vir: Autoblog. Foto: Volkswagen.)
Mnenja uporabnikov
1 komentar za "43 let ždel v skednju: našli redek Volkswagnov “Schulwagen”"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Ce koga zanimajo te stvari, ena podobna se prodaja:
https://www.goodingco.com/lot/1973-alfa-romeo-f12/?sortBy=ENDING_SOONEST&pageNumber=4