Novice

Spodbudne novice o Berlingu so pri nas že realnost

V prejšnjem tednu je številne razveselila novica, da Citroën v Veliki Britaniji ponovno pričenja s prodajo dizelsko in bencinsko gnanega Berlinga. Hitro smo preverili, ali se bo podobno zgodilo tudi pri nas, vendar po uradnih informacijah v Evropi sprememb ne bo. Citroën v Veliki Britaniji namreč šele zdaj pričenja s prodajo različice N1, ki bo – tako kot pri nas – na voljo z motorji na notranje zgorevanje. Berlingo, brez pregradne kovinske stene, pa bo tudi tam še naprej na voljo le z električnim pogonom.

Na začetku lanskega leta je skupina Stellantis z odločitvijo, da bodo nadaljevali s prodajo izključno električnega Berlinga (in drugih sestrskih modelov), šokirala evropsko javnost. Tudi v Sloveniji kupci niso bili navdušeni, saj je šlo za najbolj priljubljeni družinski enoprostorec pri nas.

Rešitev že po nekaj mesecih

Pri slovenskem uvozniku so po začetnem pretresu hitro našli rešitev. Vsem, ki se jim električni Berlingo ne zdi primerna izbira, so predlagali različico N1. Slednja je na voljo z motorji na notranje zgorevanje, a se uvršča med gospodarska vozila, zato ima med potniškim in tovornim prostorom nameščeno kovinsko pregradno steno.

Za enako rešitev so se odločiti tudi v Veliki Britaniji. “Obveščamo vas, da ne gre za ponovno prodajo bencinskih in dizelskih različic ampak se objavljeno sporočilo navezuje na model Berlingo N1, ki ima v vozilu pregradno steno med potniškim in tovornim prostorom, kar ga uvršča med gospodarska vozila, ki pa so še vedno na voljo tako v bencinski kot dizelski različici,” so nam odgovorili iz podjetja C Automobil Import.

Avtomobilizem.com (Foto: Urška Radolović)

Mnenja uporabnikov

4 komentarjev za "Spodbudne novice o Berlingu so pri nas že realnost"


Gosic
1 leto 26 dni nazaj

Pozablja se pri tej Stellantis b. električnih polizdelkih, da se na njih ne da namestit kljuke. Sicer pa realni doseg 180-200km tega avta vse pove, če je vreden nakupa. Za moje pojme definitivno ne.

1 leto 29 dni nazaj

Verjetno pretiravam, ampak ob taki cenovni politiki avtomobilskih proizvajalcev bi lahko Slovenija čez čas postala kot Kuba, kjer nekaj deset let stare avte z veliko iznajdljivosti ohranjajo pri življenju, ker si novih ne morejo privoščiti.

srcnik
1 leto 30 dni nazaj

No tu se vidi kaka greznica je evropa, bogato gospodarstvo lahko onesnažuje, ko nabijajo dnevno konkretno kilometrino, za družine, ki pa manj prevozijo, je pa na voljo več kot 10k€ dražji e berlingo… Bruh…

meganer
1 leto 29 dni nazaj

Pa ne z vozili 110-130km ….. In 1300kg

 
Oktobra nova BMW serija 5, prvič tudi kot i5
Hyundai zaenkrat ohranja fizične gumbe