Nastop na olimpijskih igrah so sanje vsakega športnika. Olimpijska medalja predstavlja najvišje odličje v karieri, z njo pa ostanejo športniki zapisani v zgodovini. Pri pripravi kampanje »Imamo to! Imamo Tokio!« so se kreativne ekipe ozrle v preteklost in se spomnile uspehov slovenskih športnikov. Matej Kodrič, kreativni direktor nagrajene kampanje je ob tem povedal: »Letošnji izbor potencialnih zmagovalcev pred igrami je bil izjemen, na roko pa nam je šlo tudi dejstvo, da imamo v kolektivnem spominu olimpijske igre v Tokiu iz leta 1964, z dvema medaljama Mira Cerarja zapisane z zlatimi črkami. Od tu je preskočila iskrica, da smo pri snovanju kampanje poosebili simbolično predajo te zmagovalne miselnosti našega olimpionika – mladi generaciji, z željo, da osvojijo Tokio, pokažejo »kar imajo« in se vrnejo v žarometih zmagoslavja. Zgodba je jasna. Imamo to. Globoko v sebi. V dnk-ju športnikov, navijačev in sponzorjev.«

»Mamo to,« so kot slogan izbrali, saj se s temi besedami danes spodbuja mladina. »Tako smo v video združili nekdanje zmagovalce, ki svoje znanje in zmagovalno miselnost predajo novi generaciji, ki se podaja v lov za medaljami in olimpijskimi uspehi. V oglas smo prenesli zmagovalno tradicijo in ponos,« je še dodal Kodrič.

Zasnovani TV-oglas se dogaja v legendarni dvorani Tabor. Olimpijci napenjajo svoje mišice, po njih tečejo kaplje potu, osvetljeni pa so le z enim reflektorjem. Iz teme nato prikoraka legenda Miro Cerar st., za njim je na steni projekcija njegovega zlatega nastopa v Tokiu. Vrh zgodbe dosežemo s tem, ko Cerar »s kepico«, udarcem pesti, našim olimpijcem preda štafeto ponosa, zmage in upanja. Dogajanje čutno spremlja in z vsakim utripom spodbuja tudi avtorska glasba, ki jo je za ta namen ustvaril skladatelj Peter Penko.